بازی

بازگشت کیانو ریوز در فیلم Constantine 2

بازگشت کیانو ریوز در فیلم Constantine 2

بر اساس گزارش رسانه Deadline، کیانو ریوز (Keanu Reeves) قصد دارد نقش «جان کنستانتین» را در دنباله این اثر، یعنی Constantine 2 دوباره ایفا کند.

نسخه اول کنستانتین در سال ۲۰۰۵ توسط فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردانی شد و Akiva Goldsman وظیفه نگارش فیلمنامه آن‌را برعهده داشت.

مطلب پیشنهادی:۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کوییننیمه تاریک هارلی کویین
۸ مورد از وحشتناک‌ترین کارهای هارلی کویین

این خبر به دنبال افزایش محبوبیت روزافزون این بازیگر دوست داشتنی، پس از ایفای نقش در آثاری همچون جان ویک (John Wick) و نسخه چهارم ماتریکس یعنی Matrix Resurrections و ابراز علاقه ریوز به ایفای دوباره نقش جان کنستانتین طی چند ماه گذشته، انتظار طرفداران را تا حدی برآورده کرده است.

گرچه این نخستین باری نیست که راجع‌به دنباله کنستانتین می‌شنویم. سال گذشته اخباری به گوش می‌رسید که بر اساس آن، HBO Max به دنبال تولید دنباله‌ای بود که ظاهراً ایده‌های آن، به فیلم Constantine 2 تبدیل شده است.

کیانو ریوز (کنستانتین 2)

علاوه‌بر بازگشت ریوز، گلدزمن، جی.جی آبرامز و هانا مینگلا از تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. کنستانتین ۱۷ سال پیش اکران شد و با این که به موفقیت در باکس آفیس نیز دست پیدا کرد، اما هرگز دنباله‌ای برای آن درنظر گرفته نشد. در نسخه اول، بازیگرانی همچون کیانو ریوز، شایا لاباف و تیلدا سوئینتن بازی می‌کردند اما فهرست هنرپیشه‌های نسخه جدید درحال حاضر مشخص نشده است.

طی سال‌های اخیر، کنستانتین در شکل و قالب‌های متنوعی روی صحنه حضور پیدا کرده است. به طور مثال، اخیراً توسط جنال کُلمن در The Sandman نیل گیمن و همچنین کنستنانتین «مت رایان» که در Arrowverse حضور داشت، جلوه و ظاهر متنوعی را از این شخصیت دوست داشتنی مشاهده کردیم.

درحال حاضر مشخص نیست که فیلم کنستانتین ۲، توسعه پروژه‌ای دیگر از این دنیا که آبرامز روی آن فعالیت می‌کند را به پایان می‌رساند یا خیر، اما پیش‌تر اعلام شده بود که Ṣọpẹ Dìrísù قرار است نقش اصلی آن‌را ایفا کند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ داستان که نشان می‌دهند بتمن بزرگ‌ترین کاراگاه دنیا استشوالیه تاریکی فقط از عنصر ترس استفاده نمی‌کند
۱۰ داستان که نشان می‌دهند بتمن بزرگ‌ترین کاراگاه دنیا است


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا