تکنولوژی

شیائومی از ماشین لباسشویی و خشک‌کن هوشمند Mijia با قیمت 700 دلار رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از یک ست ماشین لباسشویی به همراه یک خشک‌کن در بازار چین رونمایی کرده که در کنار ظرفیت دوگانه 10 کیلوگرمی، از قیمت پایه 712 دلار برخوردار هستند. به ادعای شیائومی این دو محصول می‌توانند ارائه‌دهنده راه‌حلی سریع برای تمامی نیازهای خانواده‌ها در زمینه شستشوی پوشاک باشند.

ست لباسشویی و خشک‌کن Mijia در کنار برخورداری از گندزدایی مضاعف، به فناوری‌های حذف حشرات موذی نیز مجهز است. علاوه بر این موارد، استفاده از فناوری گندزدایی یون نقره نیز موجب می‌شود تا عمل خشک‌شویی با کیفیت هرچه تمام‌تر انجام شود.

گفتنی است که ماشین لباس‌شویی 10 کیلوگرمی Mijia از 22 گزینه شستشو برای شرایط مختلف پشتیبانی می‌کند، این ویژگی طیف وسیعی از مدل‌ها و جنس‌های پوشاک مانند پارچه‌های رنگ روشن، ژاکت‌ها، الیاف حساس و غیره را شامل می‌شود.

سایر ویژگی‌های ماشین لباسشویی و خشک‌کن شیائومی

بنابر گزارش‌ها، این محصول همینطور مجهز به یک موتور 48 قطبی دایرکت درایو بسیار قدرتمند است که می‌توان عملکرد آن را جهت پاکسازی کامل پوشاک به دقت کنترل کرد.

در سوی دیگر خشک‌کن این مجموعه نیز از 24 حالت مختلف برای شرایط متفاوت بهره می‌برد تا عملکردی مطلوب نظر کاربر داشته باشد. به ادعای سازندگان، این خشک‌کن از مکانیسم هوشمندی بهره‌ می‌برد که خشک کردن الیاف را بنابر نوع و جنس آنها انجام می‌دهد.

رونمایی شیائومی از ست لباس‌شویی و خشک‌کن

طبیعتا این ست لباس‌شویی و خشک‌کن جدید شیائومی نیز طبق روال برند Mijia از راه دور قابل کنترل است و انجام امور یا برنامه‌ریزی دو دستگاه برای شستشوهای آتی به راحتی از طریق اپلیکیشن Mijia امکان‌پذیر است.

در پایان بد نیست به این مورد هم اشاره شود که ست لباسشویی و خشک‌کن شیائومی Mijia هم اکنون در بازار چین عرضه شده و ممکن است به بازارهای دیگری هم راه یابد، با این وجود تایید این امر در حال حاضر ممکن نیست.  

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا