بازی

هر قسمت از سریال House of the Dragon میانگین ۲۹ میلیون بیننده دارد

هر قسمت از سریال House of the Dragon میانگین ۲۹ میلیون بیننده دارد

تاکنون ۵ قسمت از سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) منتشر شده و این سریال پیش‌درآمد اکنون مخاطبان اصلی خود را پیدا کرده است. طبق گزارش ورایتی، اپیزود پنجم که We light the Way نام دارد نسبت به قسمت چهارم (King of the Narrow Sea) ۳ درصد افزایش بیننده داشته است.

علاوه بر آن هر قسمت از فصل اول سریال House of the Dragon در حال حاضر به طور میانگین ۲۹ میلیون بیننده دارد. این آمار از وبسایت Nielsen منتشر شده که همزمان با پخش قسمت پنجم شامل بینندگان ۴ شبکه کابلی و سایر مخاطبان سرویس HBO Max در سراسر جهان می‌شود.

مطلب پیشنهادی:نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندزرهاشدگی، بی معنایی و آرمان‌گرایی
نگاهی به شخصیت‌های سریال Arcane – دنیای لیگ آو لجندز

این افزایش آمار نشان می‌دهد که طرفداران از سریال جدید HBO در دنیای بازی تاج و تخت استقبال خوبی داشته‌اند، زیرا این سریال اکنون به نرخ ثابتی رسیده و احتمالا این رویه در طول فصل اول ثابت خواهد ماند. HBO که زیرمجموعه کمپانی برادران وارنر دیسکاوری است، اکنون با موفقیت این سریال کمی آرامش را به این مجموعه برگردانده است. زیرا در ماه‌های گذشته و پس از ادغام وارنر و دیسکاوری و همچنین کنسل شدن برخی از مهم‌ترین عناوین مانند فیلم Batgirl اوضاع برای وارنر نابسامان بود.

سریال خاندان اژدها

سریال خاندان اژدها در واقع پیش‌درآمد سریال محبوب Game of Thrones است که وقایع ۱۷۵ سال پیش از این سریال را روایت می‌کند. این سریال توسط رایان کندال و جرج مارتین ساخته شده و میگل سپاچنیک (شورانر اصلی) نیز در ساخت آن همکاری داشته که اخیرا از این تیم جدا شد. اکنون آلن تیلور به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به تیم ملحق شده و چندین قسمت از فصل دوم خاندان اژدها را نیز کارگردانی خواهد کرد.

میلی آلکاک، مت اسمیت، پدی کانسیداین، اما دآرسی، اولیویا کوک، امیلی کری و ریس ایفانز از جمله بازیگران اصلی سریال House of the Dragon را تشکیل می‌دهند.

بد نیست بدانید که این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده و همچنین می‌توانید نقد قسمت چهارم آن را از طریق این لینک مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا