رمز ارز

ذخیره نهنگ بزرگ بیت کوین چقدر می‌ارزد؟

زمان مطالعه: دقیقه

مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل غول هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، با انتشار توییتی، از خرید ۳۰۱ واحد بیت کوین دیگر به ارزش ۶ میلیون دلار (با متوسط قیمت ۱۹،۸۵۱ دلار برای هر بیت کوین) توسط این شرکت خبر داد.
به این ترتیب، این شرکت اکنون دقیقاً ۱۳۰ هزار بیت کوین دارد و جایگاه خود را به عنوان بزرگترین هولدر شرکتی بیت کوین، محکم‌تر کرده است.
البته لازم به ذکر است که مایکرواستراتژی در سرمایه‌گذاری‌های بیت کوینی خود متحمل ضرر قابل‌توجهی هم شده است. طبق گزارش‌ها، این شرکت تقریباً ۴ میلیارد دلار برای انباشت ذخیره بیت کوینی خود با متوسط قیمت ۳۰،۶۳۹ دلار برای هر BTC، هزینه کرده است. با توجه به اینکه بیت کوین اکنون در محدوده ۱۹ هزار دلار معامله می‌شود، به این معنی است که ذخایر BTC این شرکت با یک ضرر تقریباً ۱٫۵ میلیارد دلاری، حدود ۲٫۵ میلیارد دلار ارزش دارد.
با این حال، مایکرواستراتژی متعهد شده که با وجود این وضعیت وخیم، هیچ یک از بیت کوین‌های خود را نفروشد. حتی پس از کناره‌گیری سیلور از سمت مدیرعاملی مایکرواستراتژی، این شرکت به انباشت بیت کوین‌های بیشتر ادامه داده و حتی قصد دارد برای این کار پول بیشتری جمع‌آوری کند.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتوپوتیتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا