بازی

تریلر جدیدی از سریال Sonic Prime نتفلیکس منتشر شد [تماشا کنید]

تریلر جدیدی از سریال Sonic Prime نتفلیکس منتشر شد [تماشا کنید]

شبکه نتفلیکس به تازگی تریلر جدیدی از سریال انیمیشنی خود سونیک پرایم (Sonic Prime) منتشر کرده است. در این تیزر تریلر که از اینجا قابل مشاهده است، سونیک با Shadow و Doctor Eggman روبه‌رو می‌شود.

این سریال قرار است در تعطیلات کریسمس از پلتفرم استریم پخش شود. نتفلیکس اولین بار بهمن ماه سال گذشته Sonic Prime را معرفی کرد که شامل ۲۴ قسمت خواهد بود و در سال ۲۰۲۲ در سراسر جهان به نمایش در خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردندبازی‌هایی که بازی داده شدند
۱۰ کارتون اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی که شکست خوردند

به گفته «جو کلی» شورانر سریال، سونیک در این سریال از طریق Shatterverse عجیب و مرموز وارد ماجراجویی پرسرعت خود خواهد شد و وظیفه دارد تا جهان را نجات دهد و در طول این ماجراجویی لحظاتی از خودیابی و رستگاری را تجربه کند. Shatterverse ظاهرا نوعی ایده شبیه به مولتی‌ورس است که سونیک در آن با نسخه‌های مختلفی از شخصیت‌های سری مانند Tails روبرو می‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Sonic the Hedgehog (@sonicthehedgehog)

سریال سونیک پرایم حاصل همکاری بین سگا، استودیوی WildBrain (سازنده انیمیشن سری‌هایی همچون Carmen Sandiego و Ninjago) و کمپانی Man of Action است. Man of Action قبلا روی پروژه‌های بزرگی همچون Marvel’s Avengers Assemble و Big Hero 6 کار کرده بود و در کل می‌توان گفت که تیم‌های خوش‌سابقه‌ای روی این سریال کار می‌کنند.

سگا به تازگی تاریخ انتشار Sonic Frontiers را اعلام کرد که در روز ۸ نوامبر برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

سریال انیمه‌ای Cyberpunk Edgerunners از نتفلیکس، سی‌دی پراجکت و استودیو تریگر هفته گذشته در سرویس استریم پخش شد. یوبیسافت نیز ماه گذشته اعلام کرد که در حال ساخت یک بازی موبایلی از Assassin’s Creed با همکاری نتفلیکس است که به یک سریال لایو اکشن منجر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرکآخرالزمان زامبی‌ها، تزریق آدرنالین و خلق تنش برای ۱۲ ساعت!
نقد سریال All of Us Are Dead – اپیدمی مردگان متحرک


ویجی‌لاگ پلاسلو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا