بازی

پیش‌درآمد فیلم Doctor Sleep به دلیل فروش ضعیف این عنوان ساخته نخواهد شد

پیش‌درآمد فیلم Doctor Sleep به دلیل فروش ضعیف این عنوان ساخته نخواهد شد

مایک فلنگن؛ کارگردان فیلم Doctor Sleep در صفحه توییترش اعلام کرد پیش‌درآمد فیلم دکتر اسلیپ که خود دنباله‌ای بر فیلم ترسناک «درخشش» به کارگردانی استنلی کوبریک بود، قرار نیست ساخته شود. او در ادامه عدم فروش فیلم Doctor Sleep را دلیل اصلی چراغ سبز نگرفتن فیلم بعدی این مجموعه دانست.

مطلب پیشنهادی:بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکمبا فردی کروگر و جیسون های عصر مدرن آشنا شوید
بزرگترین شرور های ترسناک قرن بیست و یکم

فیلم دکتر اسلیپ که بر اساس رمانی با همین نام از استفن کینگ راه خود را به سینما باز کرد، ادامه زندگی دنی تورنس را در بزرگسالی‌اش (با بازی ایوان مک‌گرگور) دنبال می‌کند. او که هنوز در حال دست و پنجه‌ نرم کردن با اتفاقات وحشتناکی است که در گذشته برای او رخ داده حال باید از دختر جوانی که دارای قدرت‌های فراطبیعی است محافظت کند.

این عنوان که سال ۲۰۱۹ در سینماها اکران شد، با توجه به بودجه ۴۵ میلیون دلاری‌اش به فروش جهانی ۷۲ میلیون دلار دست پیدا کرد. عملکرد ضعیف مالی این فیلم که متناقض با نقدهای مثبت منتشر شده از آن بود باعث شد تا برادران وارنر دنباله این فیلم را در نطفه خفه کنند؛ دنباله/پیش‌درآمدی که گویا تمرکز اصلی‌اش روی شخصیت دیک هالوران بوده و قرار بود جریاناتی که این کاراکتر با آن روبه‌رو می‌شده را به تصویر بکشد.

حال فلنگن طی توییتی در واکنش به پوستری که توسط طرفداران برای فیلم هالوران طراحی شده بود، نوشت: «ما خیلی نزدیک بودیم. من همیشه حسرت می‌خورم که این (فیلم) ساخته نشد». در ادامه یکی از طرفداران دلیل لغو این پروژه را جویا شد و فلانگن پاسخ داد: «به دلیل عملکرد Doctor Sleep در باکس آفیس، برادران وارنر تصمیم گرفتند آن را ادامه ندهند. چون آن‌ها حق انتشار را کنترل می‌کنند».

پوستری که توسط طرفداران برای فیلم هالوران طراحی شده است.

با این حال این اولین بار نیست که فلنگن به فیلم هالوران واکنش می‌دهد. این فیلمساز در صحبتی که با پادکست ReelBlend در سال ۲۰۲۰ داشت به‌نظر می‌رسید کمی خوش‌بینانه به این پروژه می‌نگرد و اذعان داشت تا زمانی که دکتر اسلیپ در پلتفرم‌های استریمینگ بیننده دارد می‌توان به فیلم بعدی این مجموعه که همان پروژه هالوران باشد امیدوار بود. در این بین اما او همچنان تایید کرد که پس از اکران دکتر اسلیپ استودیو هیچ اشتیاقی برای دنباله آن نشان نمی‌دهد.

  • با تماشای این ۹ فیلم نظرتان درباره ژانر ترسناک عوض می‌شود

علی‌رغم عملکرد و فروش ضعیف فیلم Doctor Sleep در باکس آفیس، فلنگن همچنان یکی از برجسته‌ترین فیلمسازان ژانر وحشت به شمار می‌رود که آثار قابل تحسینی را تا به امروز به مخاطبان سینما و تلویزیون تحویل داده است. تسخیرشدگی خانه هیل، عشای ربانی نیمه‌شب و بازی جرالد از آثار بسیار خوبی در ژانر وحشت هستند که این فیلمساز کارگردانی آن‌ها را بر عهده داشته و حال می‌توانید از طریق نتفلیکس آن‌ها را تماشا کنید. علاوه بر این نتفلیکس ماه بعد قرار است سریال The Midnight Club را پخش کند که با همکاری فلنگن تولید شده و چندین ماه بعد نیز سریال The Fall of the House of Usher را منتشر می‌کند که توسط خود او ساخته شده است.

مطلب پیشنهادی:۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شونداز هیولاها و زامبی‌ها گرفته تا هتل‌های جن زده و اسلشر‌های خونین
۴۰ فیلم ترسناک تاریخ سینما که کابوس شب‌هایتان می‌شوند


لو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا