رمز ارز

بنیان‌گذار فراری رمزارز ترا در حال جابه‌جایی مبالغ هنگفت!

زمان مطالعه: دقیقه

دو کوان (Do Kwon)، بنیان‌گذار و مدیرعامل Terraform Labs که اکنون منحل شده، در حال جابه‌جایی اموال خود است. این برنامه‌نویس ۳۱ ساله که به خاطر رویکردش در مدیریت وضعیت ترا مورد انتقاد گرفته، توسط دادگاهی در کره جنوبی تحت پیگرد قانونی قرار دارد.
حالا گزارش‌ها حاکی از آن هستند که دو کوان در حال جابه‌جایی سرمایه‌های خود است. Jaewoo Choo، استادیار دانشگاه هانسانگ، در توییتر خود در تاریخ ۲۰ سپتامبر نوشت:

دوکوان همین حالا ۲۵۰ هزار دلار USDC را به یک حساب ناشناس واریز کرد.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

گفته می‌شود، کیف پول متعلق به او پس از این تراکنش، حاوی ۳۱ میلیون دلار USDC و اتریوم است. این اقدام، واکنش‌های زیادی را در جامعه کریپتو به همراه داشته است. منتقدان دو کوان می‌گویند با وجود ۳۱ میلیون دلار سرمایه، او آن‌قدرها هم که گفته می‌شود، بی‌پول نشده است.
گفتنی است که این فقط یکی از حساب‌های دو کوان بوده و او احتمالا سرمایه‌ای بسیار بیشتر از این مبلغ دارد. وی قبلا گفته بود که تمام سرمایه‌اش را در ورشکستگی ترا از دست داده است.
پلیس سنگاپور تایید کرده که او در این کشور نیست و در حال فرار از دستان قانون است. پس از صدور حکم بازداشت او در تاریخ ۱۴ سپتامبر، دادستان‌های کره جنوبی در پی دستگیری او بوده و از پلیس اینترپل هم در این زمینه درخواست همکاری کرده‌اند.

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا