رمز ارز

نگرانی مقامات آمریکایی از نقش رمزارزها در دور زدن تحریم‌های ایران!

زمان مطالعه: دقیقه

الیزابت روزنبرگ (Elizabeth Rosenberg)، معاون بخش امور مالی تروریسم و جرایم مالی در وزارت خزانه‌داری ایالات متحده، در اظهارات جدید خود گفته که میکسرهای ارز دیجیتال یک نگرانی بزرگ در اجرای تحریم‌ها علیه کشورهایی مانند ایران، روسیه و کره شمالی هستند. به همین دلیل، او معتقد است که تحریم این نوع میکسرها می‌تواند به تقویت واکنش دولت آمریکا به نهادهای خارجی که به دنبال استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای اهداف غیرقانونی هستند، کمک کند.
او می‌گوید افزودن میکسرهای رمزارزی مانند Blender.io یا Tornado Cash به لیست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری، می‌تواند راهی موثر برای نشان دادن این موضوع باشد که دولت آمریکا برای جلوگیری از دور زدن تحریم‌ها توسط نهادها اقدام می‌کند.
علاوه بر میکسرهایی مانند Blender.io و Tornado Cash، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده اخیراً آدرس‌های بیت ‌کوینی خاصی را هم هدف قرار داده که ادعا می‌کند متعلق به افراد یک گروه شبه‌نظامی روسی و یک گروه باج‌افزاری مستقر در ایران هستند.
در میان انتقادات و افزایش تردیدها در بین کاربران ارزهای دیجیتال، وزارت خزانه‌داری بعداً تصریح کرد که هیچ‌کسی از اشتراک‌گذاری کد Tornado Cash در وبسایت‌ها یا نشریات منع نشده است.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا