بازی

شان لیدن رئیس سابق سونی به شرکت Tencent پیوست

شان لیدن رئیس سابق سونی به شرکت Tencent پیوست

شان لیدن (Shawn Layden)، رئیس سابق سونی آمریکا، چند سال پیش از این شرکت جدا شد و اکنون اعلام کرده که به کمپانی تنسنت (Tencent) پیوسته است. 

شان لیدن که رئیس گروه استودیوهای جهانی سونی بود، در سال ۲۰۱۹ از این شرکت جدا شد. لیدن از دیروز به عنوان مشاور به تنسنت پیوسته است تا فعالیت‌های این شرکت در صنعت بازی‌های ویدئویی را عمیق‌تر کند. تنسنت در حال حاضر بزرگ‌ترین شرکت فعال در صنعت ویدئو گیم است و تجربه لیدن می‌تواند در آینده آن‌ها تاثیرگذار باشد. 

خوشحالم که با شما به اشتراک بگذارم که اخیرا به عنوان مشاور استراتژیک به کمپانی Tencent Games پیوسته‌ام. امیدوارم در این نقش جدید به تیم Tencent کمک کنم تا فعالیت‌ها و تعهدات خود را به صنعتی که بیشتر عمرم را به آن اختصاص داده‌ام، عمیق‌تر کند.

ما در یک لحظه تعیین کننده در صنعت بازی و سرگرمی‌های تعاملی هستیم. راه‌های احتمالی زیادی در پیش رو وجود دارد، اما تنها تعداد کمی از آن‌ها عمیق، گسترده، فراگیر، آموزنده، الهام بخش و پایدار هستند. من از ادامه این سفر اکتشافی هیجان زده هستم و از Tencent برای این فرصت تشکر می‌کنم.

شان لیدن به تنسنت پیوست

تنسنت مالک Riot Games، توسعه‌دهنده بازی League of Legends بوده و بخشی بزرگی از سهام اپیک گیمز، سازنده فورتنایت، را دارد. این شرکت یکی از سرمایه‌گذاران یوبیسافت، اکتیویژن بلیزارد، Grinding Gear، توسعه‌دهنده Path of Exile و استودیوهای دیگری از جمله Turtle Rock، سازنده Back 4 Blood، است.

تنسنت همچنین از طریق شرکت Sixjoy حدود ۱۶٪ از سهام فرام سافتور (FromSoftware) را خریداری کرده است. آن‌ها اخیرا میزان سرمایه‌گذاری خود در یوبیسافت را نیز بیشتر کردند و این احتمال وجود دارد که این شرکت فرانسوی را به صورت کامل خریداری کرده و کنترل آن را از دست خانواده گیه‌مو بیرون بکشد. 


ویجی‌لاگ پلاس: لو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا