بازی

پورت پی‌سی بازی Sackboy: A Big Adventure در راه است

پورت پی‌سی بازی Sackboy: A Big Adventure در راه است

شایعات زیادی درباره پورت پی‌سی سک‌‌بوی: یک ماجراجویی بزرگ (Sackboy: A Big Adventure) وجود دارد و احتمالا در آینده نزدیک سونی به صورت رسمی این نسخه از بازی را معرفی خواهد کرد.

پاییز سال پیش بود که اولین اشارات به پورت پی‌سی بازی Sackboy: A Big Adventure در دیتابیس استیم رویت شد. استفاده از نام رمز Marmalade در دیتابیس استیم و همچنین حضور آن در داده‌های لو رفته از Nvidia’s GeForce Now، نشان می‌داد که سونی قصد دارد این بازی را برای پی‌سی منتشر کند.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted

بنابر گزارش SteamDB تصویری از آیکون بازی در سرورهای استیم آپلود شده که تقریبا عرضه سک‌‌بوی: یک ماجراجویی بزرگ برای پی‌سی را تایید می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد که نسخه پی‌سی سک‌بوی از رهگیری پرتو نور برای سایه‌ها و تکنولوژی DLSS نیز پشتیبانی خواهد کرد. این تصویر آپلود شده در سمت راست گالری زیر قرار دارد.

در مورد بازی Sackboy: A Big Adventure باید بگوییم که دو سال پیش همزمان با پلی استیشن 5 به بازار عرضه شد. توسعه این اسپین‌آف از سری LittleBigPlanet برعهده استودیو باسابقه Sumo Digital قرار داشت. این احتمال وجود دارد که خود سومو دیجیتال پورت پی‌سی بازی را توسعه ندهد و روی پروژه جدید خودش تمرکز دارد.

سونی در حال حارض چندین بازی برای عرضه روی‌ پی‌سی دارد که در میان آن‌ها باید به Uncharted: Legacy of Thieves و همچنین Spider-Man: Miles Morales Remastered اشاره کرد. شایعات بسیار زیادی نیز به پورت پی‌سی Returnal اشاره می‌کنند و احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟


ویجی‌لاگ پلاس: لو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا