بازی

بازی‌ آنلاین کلش رویال

بازی‌ آنلاین کلش رویال

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر چند سال پیش کسی می‌گفت که یک گیمر از بازی آنلاین درآمد چند میلیونی کسب خواهد کرد، هیچ‌کس باورش نمی‌شد. این روزها همه به طور مشهود می‌بینند که افراد زیادی از این طریق به درآمدهای نجومی می‌رسند. بازی‌های ویدئویی زیادی توسط شرکت‌های معتبر طراحی شده است که هر کس به صورت حرفه‌ای به آن‌ها بپردازد، می‌تواند به درآمد بسیار بالایی دست یابد. از گیم‌های محبوب و جهانی می‌توان به کلش رویال، کلش اف کلنز، کالاف دیوتی و براول استارز اشاره کرد که هر کدام طرفداران به خصوصی دارند و اکانت‌های آن‌ها خرید و فروش می‌شوند. در این مطلب شما با نحوه فروش و خرید اکانت کلش رویال و نمونه‌های دیگر آشنا خواهید شد.

کسب درآمد از طریق فروش اکانت

اگر شما به یک بازی علاقه دارید و می‌دانید که سطح یک اکانت را می‌توانید به سرعت بالا ببرید، زود دست به کار شوید. البته کار به این سادگی هم نیست و باید زیر و بم آن را از گیمرهای حرفه‌ای یاد بگیرید. افرادی هستند که مایلند اکانتی که به لول‌های بالا رسیده را بخرند و از طریق آن بازی کنند. این افراد هزینه خوبی برای این کار می‌دهند و یک گیمر را به درآمد می‌رسانند. به عنوان مثال افرادی هستند که با فروش اکانت کالاف دیوتی توانسته‌اند کار پر رونقی برای خود فراهم کنند.

گاهی آنقدر سرتان شلوغ می‌شود که با اکانت‌های ضعیف به کارتان سرعت می‌دهید. گیمرها برای بالا بردن سطح یک اکانت هزینه هم می‌کنند تا سریع‌تر به نتیجه برسند. به عنوان مثال با خرید اکانت کلش رویال یا خرید اکانت کلش اف کلنز چند هفته‌ای خود را جلو می‌اندازند و در طی کردن مراحل برای به دست آوردن سکه‌های رایج بازی، هزینه هم پرداخت می‌کنند. اما نکته مهم اینجاست که این خرید و فروش در کجا انجام می‌شود و چگونه می‌توان به افراد مختلف اعتماد کرد.

واسطه‌ خرید و فروش بازی‌های آنلاین

با باور این‌که می‌توان از گیم نیز پول درآورد، حال نوبت آن است که بدانیم چه کاری باید انجام دهیم تا سرمان کلاه نرود. گیمرهایی هستند که در اوایل کار برای فروش اکانت کلش اف کلنز یا بازی‌های دیگر با افرادی متقلب روبرو شدند و بدون دریافت هیچ وجهی اکانت را به آنها سپردند. البته در هر بازاری افراد این چنین وجود دارد، اما شما باید با چه روشی اکانت خود را بفروشید تا خیالتان راحت باشد؟

سایت‌هایی هستند که به عنوان واسطه بین خریدار و فروشنده وارد عمل شده‌اند و این امر باعث رونق این شغل پردرآمد شده است. شما با خیالی آسوده اکانت را به این واسطه‌ها می‌فروشید و آنها به یک خریدار تحویل می‌دهند. تعیین قیمت نیز در این سایت‌ها بسیار منصفانه صورت می‌گیرد و هر سایت قوانین خاصی برای این مورد دارد. اگر مشغول بازی کلش رویال هستید، باید به دنبال واسطه معتبر کلش رویال باشید.

فروش اکانت کلش رویال

یکی از بازی‌های بسیار مهیج در دنیای گیم، بازی کلش رویال است که محصول شرکت پرآوازه سوپرسل است. این گیم مبارزه محور و کارتی است و با پیشرفت در آن، کارت‌های بسیاری به شما داده می‌شود. در هر سطحی که باشید، یک حریف هم سطح برای شما انتخاب می‌شود و شما با غلبه بر آن می‌توانید سطح خود را بالا ببرید. بدون شک با چند بار تجربه شما می‌توانید تکنیک‌هایش را نیز یاد بگیرید. اگر می‌خواهید از سطح بالاتر به این بازی مشغول شوید، باید از سایت معتبر خرید و فروش اکانت کلش رویال را انجام دهید.

فروش اکانت کلش آف کلنز

در سال 2012 کمپانی سوپر سل بازی جدیدی تحت عنوان جنگ قبایل به بازار معرفی کرد که آن را می‌توان به عنوان انقلاب در بازی‌های ویدئویی دانست. با گذشت چندین سال از عرضه آن، هنوز هزاران نفر از نسخه‌های جدید آن استقبال می‌کنند. کمتر کسی با کلش آشنا نیست، چرا که در کل جهان محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده است. وجود سربازهای مختلف که در هر سطح از بازی باید در جای مناسب از آنها استفاده کرد، باعث شده تا شما یک استراژی خاص را برای پیروزی تعریف کنید. شما برای خرید اکانت کلش اف کلنز به یک واسطه معتبر کلش اف کلنز نیاز دارید تا خیالتان از انجام یک معامله راحت باشد.

فروش اکانت براول استارز

یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار که در مدت زمان بسیار کم، طرفداران زیادی به خود جذب کرد، بازی براول استارز است. فروش و خرید اکانت براول استارز نیز رونق گرفته و می‌توان بر روی آن نیز سرمایه‌گذاری کرد. این بازی در کل رویداد دارد که منظور از رویداد حالت‌های مختلف گیم هستند. نقشه‌های بازی با گذشت زمان تغییر می‌کنند تا جذابیت آن بیشتر شود. همانند خرید اکانت کلش رویال، برای خرید اکانت آن نیز باید به یک سایت معتبر مراجعه کنید.

فروش اکانت کالاف دیوتی

تنها با یک بار بازی در فضای کالاف دیوتی شما عاشق آن خواهید شد. این گیم در زمره مدل‌های تفنگی قرار دارد. فروش اکانت کالاف دیوتی در چند ماه اخیر رونق یافته و افراد زیادی به آن روی آورده‌اند. این بازی از جمله نمونه‌هایی است که می‌توان با آن به کسب درآمد چند میلیونی رسید، چرا که قیمت اکانت‌های عالی بسیار بالاست و نکته مهم این است که همواره خریداران خوبی را در صف دارد.

حرفه ای شوید

برخی از افراد گمان می‌کنند تنها با ورود به بازی و گذراندن اوقات فراغت می‌توان به درآمدهای کلان رسید. توجه به این نکته لازم است که باید صبور بود و از گیمرهای حرفه‌ای اطلاعات زیادی کسب کرد تا در این حوزه به یک حرفه‎‌ای تبدیل شد. با خرید اکانت کلش رویال و یادگیری تکنیک‌های لازم می‌توانید کار را شروع کنید و در دنیای حرفه‌ای گیم کسب درآمد کنید.

جمع بندی

در دنیای امروز روش‌های کسب درآمد مختلفی وجود دارد و همه این‌ها به اینترنت وابسته است. بازی‌های آنلاین که بسیاری از آن‌ها را می‌شناسید، یکی از راه‌های کسب درآمد چند میلیونی در ماه است. در گیم‌هایی مثل کلش رویال، کلش اف کلنز، کالاف دیوتی و … که در کل جهان طرفداران زیادی دارد، می‌توان اکانتی با سطح بالا درست کرد و فروخت. بسیاری از افراد از این راه به درآمد مناسبی رسیده‌اند. برای فروش اکانت این بازی‌ها بهتر است از سایت‌هایی که به عنوان واسطه عمل می‌کنند، استفاده کنید تا خیالتان از دریافت مبلغ راحت باشد.

یکی از سایت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارد و بیش از 6000 معامله در آن انجام شده است، سایت کلن سل است که می‌توانید برای آشنایی بیشتر وارد سایت شده و اطلاعات کسب کنید. به عنوان مثال به راحتی می‌توانید خرید اکانت کلش رویال را با قیمت مناسب انجام دهید.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا