بازی

شومیز بارداری از کجا بخرم؟

شومیز بارداری از کجا بخرم؟

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شومیز بارداری لباسی نسبتاً رسمی و پوشیده است که برای مهمانی‌های خانوادگی و مجالسی که باید استایل رسمی داشت، مناسب هستند. شومیزها برای استفاده طولانی مدت طراحی نشده‌اند، ولی داشتن ظاهری شیک و فانتزی فوق العاده ایده آل هستند.

شومیز بارداری جنس راحت و مدل‌های بسیار شیکی داشته و به‌ دلیل گشاد بودن، خانم‌های حامله در آن احساس راحتی می‌کنند. اگر تصمیم دارید به کمد لباس‌هایتان چند شومیز بارداری زیبا و خوش رنگ را هم اضافه کنید، در ادامه‌ این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین فروشگاه آنلاین لباس بارداری در ایران با بیش از 700 مدل متنوع، آشنا کنیم.

با شومیز بارداری استایلی شیک و فانتزی داشته باشید

همان‌طور که می‌دانید از ماه پنجم بارداری به بعد، کم کم بدن شما تغییر شکل پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توانید لباس‌های همیشگی خود را بپوشید. اینجاست که نوبت به پوشیدن لباس‌های آزاد و راحت بارداری می‌رسد. یکی از این لباس‌ها که بیشتر مناسب مهمانی‌های خانوادگی و دورهمی‌های نسبتا رسمی است، شومیز بارداری است.

شومیزهای بارداری معمولاً از جنس کرپ حریر یا حریر دوخته می‌شوند و کاملاً سبک و خوش دوخت هستند. با خرید شومیز بارداری شیک و ست کردن آن با لگ یا شلوار جین بارداری، می‌توانید استایلی شیک و فانتزی داشته باشید. دوران حاملگی بهترین زمان برای پوشیدن شومیزهای راحت و رنگارنگ است. اما بسیاری از مادران در این دوران دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند از کجا باید لباس بارداری مناسب سلیقه و سایز اندام خود را پیدا کنند.

نکاتی مهم برای خرید شومیز بارداری

در مورد انتخاب و خرید شومیز بارداری، 2 نکته مهم وجود دارد که باید رعایت کنید تا استایل زیباتری داشته باشید. این نکات عبارتند از:

·         حتماً از شومیزهای بارداری استفاده کنیم نه شومیزهای سایز بزرگ

اگر شکم شما برآمده شده، سرشانه، دور سینه و دور بازوی شما که تغییر چندانی نکرده است، پس چرا به جای خرید شومیز بارداری، به سراغ خرید لباس‌های سایز بزرگ می‌روید؟ لباس‌های سایز بزرگ اصلا مناسب شما نیستند. اما در عوض شومیزهای بارداری طوری طراحی شده‌اند که فقط از نظر دور سینه و دور شکم آزاد هستند.

·         به سراغ پارچه‌های نخ پنبه یا الیاف طبیعی بروید

پوشیدن لباس‌های الیاف طبیعی و نخ پنبه هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. به ویژه در فصول گرم سال، به شما احساس خنکی و راحتی می‌دهد.

آناندا کالا؛ بهترین فروشگاه آنلاین شومیز بارداری

شرکت دیبا سرای ترنم با نام تجاری آناندا از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه‌ تولید لباس‌های بارداری و پلاس سایز شروع کرده است. این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک دوران بارداری و شیردهی در ایران است و در طی 8 سال فعالیت خود، تاکنون بیش از 700 مدل مختلف لباس بارداری تولید کرده است. هدف اصلی آناندا کالا تولید پوشاکی متنوع، زیبا و متفاوت برای دوران بارداری و شیردهی مادران ایرانی است.

در طراحی محصولات این مجموعه‌ از پارچه‌های باکیفیت، ضد حساسیت، کشسان و لطیف و امکاناتی مانند زیپ شیردهی و کمربند رگلاژ شو استفاده شده تا مادران بیشتر احساس راحتی داشته باشند و در صورت تمایل بتوانند از این لباس‌ها در دوران شیردهی هم استفاده کنند. در بخش بعدی با محصولات این مجموعه به طور مفصل آشنا می‌شویم.

با انواع لباس های بارداری آناندا کالا آشنا شوید

فروشگاه آناندا کالا نیاز مادران ایرانی را به خوبی شناسایی کرده و با توجه به ضعف بازار داخلی در تولید و عرضه‌ لباس‌های حاملگی شیک و متنوع، محصولات خود را در 5 گروه اصلی زیر تولیده کرده است:

·         لباس‌های بارداری

محصولات این دسته شامل انواع لباس مجلسی بارداری، شومیز بارداری، پیراهن ‌های بارداری، شلوار بارداری، تونیک ‌های بارداری، مانتو بارداری، شلوار بارداری، سارافون حاملگی، جوراب‌ شلواری بارداری، لباس راحتی بارداری، لباس حاملگی نخی، لباس زیر بارداری، انواع بلوز و تی شرت بارداری و کت و دامن مناسب برای خانم‌های باردار می‌شوند.

·         اکسسوری‌های بارداری

بالش ضد خفگی، بالش شیردهی، بالش مدل C، بالش مدل U و بالش مدل L، کمربند ایمنی بارداری خودرو، شکم بند ضد امواج و دفترچه خاطرات بارداری.

تیم حرفه‌ای آناندا کالا به فکر مادران شیرده هم بوده است:

·         لباس شیردهی

استفاده از لباس‌های مناسب شیردهی، به اندازه پوشاک دوران بارداری مادران عزیز، اهمیت دارد. در آناندا کالا می‌توانید انواع شومیز شیردهی، سارافون شیردهی، لباس مجلسی شیردهی، پیراهن شیردهی، تاپ و تیشرت و لباس راحتی شیردهی را سفارش دهید.

راهنمای خرید آنلاین از فروشگاه آناندا کالا

شاید تصور کنید انتخاب و خرید اینترنتی لباس کار سختی است و ممکن است سایز لباسی که انتخاب می‌کنید، متناسب با فرم و سایز اندام شما نباشد. ولی در فروشگاه آناندا کالا سایز لباس‌ها به‌ طور دقیق و براساس اندازه قد لباس، قد آستین و سرشانه، دور سینه و دور ران مشخص شده و می‌توانید با خیال راحت هر لباسی که دوست دارید، بخرید.

خرید آنلاین از فروشگاه آناندا کالا اصلا کار سختی نیست. فقط کافی است از طریق نشانی اینترنتی https://anandakala.com/ وارد سایت شوید، یک حساب کاربری ایجاد و اطلاعات حساب خود را تکمیل کنید. سپس می‌توانید با بررسی محصولات مختلف، سفارش خود را ثبت کنید. تمامی محصولات این فروشگاه توسط شرکت آناندا کالا تولید شده‌اند و با گارانتی بازگشت وجه فروخته می‌شوند.

9 شعبه آناندا کالا که می‌توانید از آنها لباس بارداری بخرید

آناندا کالا علاوه بر فروش اینترنتی، محصولات خود را به صورت حضوری و در 9 شعبه مختلف در اقصی نقاط تهران به فروش می‌رساند تا مادران باردار و سایر مشتریان بتوانند خریدی راحت و سریع را تجربه کنند. در ادامه با شعبه‌های این فروشگاه در نقاط مختلف تهران آشنا می‌شویم:

شعبه بهار آناندا؛ واقع در خیابان بهار جنوبی، برج بهار، طبقه زیر همکف، واحد ۹۰

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۶۱۶۸۹۳

شعبه مفتح آناندا؛ واقع در خیابان مفتح شمالی، چهار راه زهره، جنب کوچه شایگان، پلاک ۲۵

تلفن تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۳۵۷۷

شعبه تیراژه آناندا؛ واقع در پونک، اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری تیراژه، طبقه دوم، پلاک ۸۴

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۶۲۵۷۲۳

شعبه تیراژه ۲ آناندا؛ واقع در خیابان شهید مدنی، مجتمع تجاری تیراژه ۲، طبقه دوم، واحد ۲۰۶

تلفن تماس: ۰۲۱۷۷۵۸۷۶۷۲

شعبه گلدیس آناندا؛ واقع در تهران صادقیه، مرکز تجاری گلدیس، طبقه اول، واحد ۷۴ 

تلفن تماس: ۰۲۱۴۴۲۸۹۲۰۱

شعبه نازی آباد آناندا؛ خیابان اکبر مشهدی، مجتمع تجاری لوتوس مال، طبقه همکف، واحد ۲۸۶

تلفن تماس: ۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳

شعبه فردیس آناندا؛ واقع در استان البرز، فردیس، بین فلکه اول و دوم، نبش مرکز خرید آویژه

تلفن تماس: ۰۲۶۳۶۵۰۵۵۹۷

شعبه گوهر دشت آناندا؛ واقع در کرج، گوهر دشت، دوم غربی (کوچه سینما ساویز)، پلاک ۱۰

تلفن تماس: ۰۲۶۳۴۴۲۲۴۲۵

شعبه هشتگرد آناندا؛ هشتگرد قدیم، مجتمع صدف، طبقه همکف، واحد ۱۱

تلفن تماس: ۰۹۳۸۱۳۲۷۰۳۳

آناندا کالا علاوه بر استان تهران در شهرهای رباط کریم، شهرری، کاشان، کرمانشاه، سبزوار، یزد و تربت‌جام نیز شعبه حضوری دارد، ولی در مجموع خرید آنلاین راحت‌ترین و سریع‌ترین روش برای خرید از این فروشگاه بزرگ و حرفه‌ای است.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا