بازی

تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Bullet Train با بازی برد پیت مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه دیجیتال فیلم Bullet Train با بازی برد پیت مشخص شد

سونی پیکچرز به صورت رسمی اعلام کرد نسخه دیجیتالی فیلم Bullet Train (قطار سریع‌السیر) قرار است در هفته آینده و نسخه‌های DVD، بلوری و 4K UHD ماه آینده در دسترس قرار بگیرند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتیاولین فیلم «واقعی» مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول
نقد فیلم Spider-Man: No Way Home – حمله به قلب طرفداران مرد عنکبوتی

نسخه باکیفیت دیجیتالی این فیلم در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) و نسخه‌های بلوری، دی‌وی‌دی و 4K UHD در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت که شامل ویژگی‌های اضافه‌ای همچون پشت صحنه ساخت فیلم، مصاحبه با بازیگران، ایستراگ‌ها، بدلکاری‌ها و توضیحات سازندگان خواهند بود.

فیلم Bullet Train اثری با اقتباس از رمانی به همین نام است که توسط کوتارو ایساکا، نویسنده ژاپنی در سال ۲۰۱۰ به رشته تحریر در آمد. این عنوان سینمایی که دیوید لیچ کارگردانی آن را به عهده دارد، برد پیت را در نقش قاتلی به نام «کفشدوزک» در سریع‌ترین قطار جهان در برابر مرگبارترین دشمنان از سراسر دنیا قرار می‌دهد.

Bullet Train

ساندرا بولاک (Sandra Bullock)، جویی کینگ (Joey King)، اندرو کوجی (Andrew Koji)، مایکل شانون (Michael Shannon)، برایان تایری هنری (Brian Tyree Henry)، هیرویوکی سانادا (Hiroyuki Sanada) ، آرون تیلور جانسون (Aaron Taylor-Johnson) و ززی بیتز (Zazie Beetz) از دیگر بازیگرانی هستند که در کنار برد پیت به ایفای نقش در جدیدترین عنوان سینمایی دیوید لیچ پرداخته‌اند.

دیوید لیچ در دوران کارگردانی نسبتا کوتاه خود به یکی از پرطرفدارترین فیلم‌سازان اکشن تبدیل شده و سبک خاص خود را توسعه داده که مشخصه آن صحنه‌های اکشن‌ از پیش طراحی شده و برداشت‌‌های طولانی است. او با اولین فیلم جان ویک که به همراه چاد استاهلسکی کارگردانی کرد، وارد صحنه شد. لیچ در ادامه کارگردانی فیلم‌های Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw و Deadpool 2 را بر عهده گرفت. همچینین جالب است بدانید وی قبلا به عنوان بدلکار پیت در عناوین سینمایی مختلفی کار کرده است.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند


لو رفتن جی تی ای 6 و تریلر جدید گاد آو وار رگناروک | ویجی‌لاگ پلاس

تماشا در کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا