عمومی

کولر گازی گری، انتخابی بی‌نظیر

خرید کولر گازی گری

حتماً تا به حال نام کولر گازی گری، زیاد به گوشتان خورده است. شاید هم شما یکی از افرادی هستید که از این کولر در منزل یا محل کارتان استفاده می‌کنید. در هر حال کولر گازی گری، امتحانش را از لحاظ کیفیت پس داده و در صدر سایر کولرهای گازی قرار دارد. در ادامه می خواهیم تا نکات مهمی را در قالب راهنمای خرید کولر گازی گری ارائه دهیم. با ما همراه باشید:

توجه به کمپرسور کولر

همان‌طورکه در حین خرید کولر گازی گری، توجه خود را به ظرفیت آن معطوف می‌کنید؛ بهتر است نگاهی هم به کمپرسور کولر بیندازید. اگر این محصول دارای کمپرسور مناسب باشد، مصرف برق را کاهش خواهد داد. مثل کمپرسور روتاری که بهترین نوع محسوب شده و ضمن کاهش مصرف انرژی، راندمان بیشتری هم دارد. البته کمپرسور اسکرول هم در نوع خود خوب است. فقط این کمپرسور در کولرهای ظرفیت بالا کاربرد دارد.

ظرفیت کولر گازی

اگر دوست دارید تا فضای شما به نحو مطلوب خنک شود؛ پس ظرفیت کولر گازی را متناسب با محیط انتخاب کنید. اگر کولری با ظرفیت بالا برای محیط های کوچک را انتخاب کنید، باید سرمای زیادی را تحمل کنیدو هزینه برق مصرفی بیشتری پرداخت کنید. اگر هم کولرهای دارای ظرفیت کم را برای محیط های بزرگ انتخاب کنید، باید گرما را به جان بخرید و کولر به‌زودی فرسوده می‌شود زیرا دایم در حال کار است.

در اینجا ظرفیت ها و محیط های متناسب با آن‌ها را هم نام می بریم: کولر 9000 برای متراژ 12 الی 20 متر مربع. کولر 12000 برای محیط هایی با متراژ 20 الی 30 متر. کولر 18000 برای محیط های 40 تا 50 متری. کولر 24000 برای فضاهای 60 تا 80 متری. کولر 30000 برای فضاهای 90 الی 110 متر. کولر 36000 برای فضاهای 110 تا 120 متر. کولر 48000 برای محیط‌های 140 تا 160 متر.

خرید کولر گازی گری

توجه به میزان تردد فضا

اینکه فقط اندازه فضا را برای انتخاب کولر گازی در نظر بگیرید درست نیست. باید ببینید که تردد در فضای مورد نظر به چه صورت است. اگر پر تردد است که باید کولر با ظرفیت بالاتر را انتخاب کنید. اگر نه باید به کولرهای کم ظرفیت بسنده کنید.

شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی هم بی تأثیر در انتخاب و خرید کولر گازی نیست. باید ببینید آب و هوای محل زندگی شما چگونه است؟ اگر خیلی گرم است که باید سراغ کولرهایی با ظرفیت بیشتر بروید. اگر هم اینطور نیست، کولرهای کم ظرفیت، نیاز شما به خنکی را برطرف می‌کنند.

توجه به نوع سقف

اگر سقف محیط شما بلند است، بازهم باید دست روی کولر گازی با ظرفیت بالاتر بگذارید. اگر هم سقف کوتاهی دارید، می‌توانید روی کولرهای کم ظرفیت متناسب با محیط حساب باز کنید.

کولر گازی گری همراه با تنوعی از مدل

کولر گازی گری نه‌تنها در قله کیفیت قرار دارد، بلکه با تنوع خوب خود، فرصتی برای انتخاب آزادانه تر را به خریداران بخشیده است. در اینجا نگاهی خواهیم داشت بر مدل‌های متنوع کولر گازی گری. آشنایی با این مدل‌ها به شما کمک می‌کند تا با چشمی بازتر و آگاهی بیشتر انتخاب کنید:

کولر گازی پرتابل

کولر گازی پرتابل گری را می‌توان نسل جدیدی از کولر معرفی کرد. این دستگاه دارای پایه‌های معمولی یا چرخ دار بوده و وزن سبکی دارد. می‌توانید به‌راحتی این کولر قابل حمل را از نقطه‌ای به نقطه دیگر برده و جابه‌جا کنید. البته باید حواستان باشد که اگر فضای شما کوچک است؛ این کولر به دردتان میخورد. وگرنه برای فضاهای بزرگ مناسب نیست.

کولر گازی ایستاده

کولر گازی ایستاده گری دارای اندازه بزرگتری نسبت به کولر پرتابل بوده و در فضاهای بزرگ کاربرد دارد. اگر نگاهی به محیط های عمومی کرده باشید، متوجه حضور این کولر در آن‌ها شده‌اید. کولر ایستاده گری، حالا در ظرفیت های مختلف مانند ظرفیت 24000 الی 60000 ارائه شده و از بهترین نوع کمپرسور یعنی کمپرسور روتاری نیز بهره برده است.

جدیدترین قیمت کولر گازی گری

کولر گازی دیواری

جای این کولر گازی روی دیوار است. لازم است بگوییم این محصول به دو نوع کلی تقسیم می‌گردد و هر یک از انواع آن نیز نمونه های دیگری را در بر می‌گیرند. برای مثال می‌توان کولر دیواری حاوی اینورتر را نام برد که خود شامل این مدل هاست: آی سیو و پلار و آی کول لومو، آی کول اچ و آی کول زد. محصول دیگر، کولر گازی بدون اینورتر است که این مدل‌ها را شامل می‌گردد: ارفور ماتیک – اس فور ماتیک اکسنت،اسماتیک، کیوفور ماتیک، جی فورماتیک.

کولر سقفی

این مدل از کولر گازی هم به دو نوع کلی یعنی کولر حاوی اینورتر و کولر بدون اینورتر تقسیم می‌شود. جای این کولر روی سقف بوده و از قدرت خنک کنندگی مطلوب برخوردار است.

کولر پنجره ای

کولر پنجره ای هم از دیگر مدل‌های کولر گازی گری است که مناسب برای مناطق معتدل کشور است. همان‌طورکه از نامش پیدا است در داخل پنجره قرار می‌گیرد و به‌راحتی قابل حمل است و نیازی به حضور نصاب برای نصب و راه اندازی آن نیست.

کولر گازی گری با بیشترین قدرت پرتاب باد

کولر گری دارای مزایای بسیاری است. یکی از مزایای برجسته این کولر، برخورداری از بیشترین قدرت پرتاب باد است. قدرت بالای این کولر باعث شده تا حتی در اوج تابستان هم از گرما به دور بمانید. درنتیجه خنکی به وجودتان رخنه کرده و شما را سرشار از یک حس مطلوب خواهد کرد. پس با وجود این کولر، ترس از گرمای تابستان نخواهید داشت. حالا با خرید کولر گازی گری، فرصت برخورداری از بهترین کولر را به خود بدهید.

استعلام قیمت کولر گازی گری

برای استعلام قیمت کولر گازی گری باید از مراکز فروش معتبر اقدام کنید. با توجه به اینکه قیمت‌ها در کشور ما دچار نوسان هستند؛ پس باید دقیق ترین و به روزترین قیمت کولر گازی گری را پیش از خرید استعلام کنید. این را هم باید بدانید که قیمت کولر گری با توجه به این عوامل برآورد و اعلام می‌گردد: میزان ظرفیت کولر، نوع و مدل کولر، امکانات کولر و راندمان کاری آن. حالا برای استعلام قیمت این محصول می‌توانید از سایت ما وایت هوم «خانه سفید» اقدام کنید.

کولر گازی گری با بهترین کیفیت

شماره موبایل : 09188742748

شماره مغازه : 08734244252

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا