بازی

دوبله اسپانیایی سریال Andor توسط بازیگران اصلی ضبط شده است

دوبله اسپانیایی سریال Andor توسط بازیگران اصلی ضبط شده است

سریال Andor یکی از عناوین دیزنی پلاس است که در دنیای جنگ ستارگان رخ می‌دهد. دیه‌گو لونا و آدریا آرجونا نیز از ستارگان اصلی این اثر هستند که علاوه بر بازیگری، دوبله‌های اسپانیایی شخصیت‌ها‌ی‌شان را هم بر عهده داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲مرد عنکبوتی، کریپتو، لایت‌یر، و بیشتر!
۱۱ انیمیشن مورد انتظار سال ۲۰۲۲

شنیدن صدای واقعی بازیگران در لحظه، یکی از آن چیزهایی است که لذت تماشای یک اثر سینمایی و تلویزیونی را دوچندان می‌کند. زیرا دوبله‌ها هر چه‌قدر هم که خوب باشند نمی‌توانند بالاتر از اجرای بازیگرانی که با تسلط کامل بر دیالوگ‌ها و سیر شخصیتی‌شان نقش‌آفرینی می‌کنند ظاهر شوند.

سریال Andor؛ عنوان پیش‌درآمد استار وارز که بازیگرانی همچون دیه‌گو لونا و آدریا آرجونا در آن به ایفای نقش می‌پردازند علاوه بر دوبله انگلیسی، دوبله اسپانیایی را هم شامل می‌شود. با این حال جالب است بدانید این‌بار در دوبله اسپانیایی فرد دیگری به جای کاراکترهای این ۲ بازیگر صداپیشگی نکرده و خود آن‌ها به دلیل تسلطی که بر این زبان دارند عهده‌‎دار این فعالیت شده‌اند. لونا این خبر را هفته گذشته در رویداد D23 دیزنی اعلام و در ادامه نیز از طرفداران تشکر کرد.

سریال اندور در واقع پیش‌درآمدی برای فیلم Rogue One: A Star Wars Story محصول سال ۲۰۱۶ میلادی محسوب می‌شود و یک پیش‌زمینه شخصیتی از کاراکتر «کاسین اندور» را برای مخاطبان به تصویر می‌کشد. بدین ترتیب بسیاری از بازیگران فیلم سینمایی روگ وان به تکرار نقش‌آفرینی‌های‌شان در Andor می‌پردازند.

همچنین این چهارمین سریال لایو اکشن دیزنی پلاس بعد از عناوینی همچون مندلورین، The Book of Boba Fett و اوبی-وان کنوبی برای گسترش و توسعه دنیای جنگ ستارگان بر شمرده می‌شود و واکنش‌های اولیه به این سریال آن را پیچیده و بزرگسالانه خطاب می‌کنند.

سه قسمت ابتدایی Andor چهاشنبه هفته جاری (۳۰ شهریور) از طریق سرویس استریم دیزنی پلاس در دسترس خواهد بود و قسمت‌های بعدی نیز به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟نقطه مشترک پاندا قرمز خشمگین و دایناسور سبز مهربان
انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟


نقد فیلم پینوکیو

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا