رمز ارز

خبرهای خوبی از سمت پالیگان به گوش می‌رسد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق توییت اخیر Token Terminal، پالیگان از نظر بیشترین کاربران فعال روزانه در بلاکچین و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز خود در رتبه دوم و پس از اتریوم قرار گرفته است. در واقع، پیشرفت پالیگان به حدی بوده که بسیاری از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را شگفت‌زده کرده است.
یکی از دلایلی که پالیگان می‌تواند تعداد کاربران فعال روزانه خود را حفظ کرده و افزایش دهد، ارتقای مداوم و بهبود آن است. همانطور که توسط Santiment اعلام شده است، طی چند روز گذشته جهش گسترده‌ای در فعالیت‌های توسعه‌ای این رمزارز وجود داشته است. این شواهد نشان می‌دهند که تمرکز زیادی روی به‌روزرسانی و ارتقای پالیگان بوده است.
با این حال، تنها این موارد نیست که به اهداف پالیگان کمک کرده است، بلکه فعالیت‌های خارج از شبکه مانند Vix که یک پروتکل وام‌دهی رمزارزی است، نیز نقش موثری داشته است. پالیگان در 16 سپتامبر اعلام کرد که به تامین‌کنندگان و وام‌گیرندگان به وسیله پاداش‌دهی کمک می‌کند و هرچه حجم تراکنش‌های کاربر بیشتر باشد، پاداش بالاتری خواهد داشت.
پالیگان همچنین شاهد افزایش مشارکت در رسانه‌های اجتماعی نیز بوده است. با این حال، برخی نگرانی‌ها برای سرمایه‌گذاران هنوز وجود دارد. حجم معاملات این رمزارز طی چند هفته اخیر به شدت کاهش یافته است. به علاوه، ارزش بازار MATIC نیز در 7 روز گذشته 7.94 درصد کاهش را تجربه کرده است. بنابراین، باید دید که آیا این به‌روزرسانی‌ها تأثیر مثبتی بر قیمت این رمزارز در آینده خواهند داشت یا خیر.

دریافت ۲۰۰,۰۰۰ شیبا رایگان
با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۲۰۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا