بازی

به زودی تریلری جدید از بازی Final Fantasy 16 منتشر می‌شود

به زودی تریلری جدید از بازی Final Fantasy 16 منتشر می‌شود

۶ سال از عرضه فاینال فانتزی ۱۵ گذشته و طرفداران به شدت منتظر بازی Final Fantasy 16 هستند که در مراحل پایانی توسعه قرار دارد. 

ناوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)، تهیه کننده فاینال فانتزی 16، اعلام کرده است که توسعه بازی به خوبی پیش‌ می‌رود و در فاز پایانی قرار دارد. یوشیدا با حضور در رویداد Tokyo Game Show اعلام کرد که کار جلوه‌های بصری به پایان رسیده است. البته انقدر صداهای زیادی برای Final Fantasy 16 ضبط کرده بودند که تیم صداگذاری عصبانی شده بود.

خبر خوب این است که نیاز نیست طرفداران برای تریلر بعدی مدت زمان زیادی صبر کنند. در ماه اکتبر تریلر جدیدی از بازی Final Fantasy 16 منتشر می‌شود. تاریخ دقیق انجام این کار هنوز مشخص نیست و باید منتظر اعلام رسمی اسکوئر انیکس باشیم. این احتمال وجود دارد که طی یکی از رویدادهای سونی (که شایعه‌های زیادی از آن وجود دارد)، این اتفاق رخ دهد.

فاینال فانتزی 16

فاینال فانتزی 16 داستان جنگجویی به نام «کلایو روزفیلد» را روایت می‌کند و به نظر می‌رسد که داستانش نهایتا به یک دشمنی میان او و برادر کوچک‌ترش، «جاشوا روزفیلد» ختم شود.  همانطور که می‌دانید مبارزات نوبتی از بازی Final Fantasy 16 به صورت کامل حذف شده و با یک بازی در سبک جهان باز نیز طرف نیستیم، چون ساخت آن پانزده سال طول می‌کشید.

بازی Final Fantasy 16 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۵ در دست ساخت قرار دارد و احتمالا در تابستان سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.


معرفی بهترین کاراکترهای سینمای اکشن

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا