بازی

خرید سی پی و یوسی ارزان ارسال آنی

خرید سی پی و یوسی ارزان ارسال آنی

سلب مسئولیت: lastech صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از جمله هیجان‌انگیزترین و پرطرف‌دارترین بازی‌های موبایلی سبک اکشن در سال‌های اخیر کالاف دیوتی و پابجی است که پس از عرضه به بازار، بسیاری از گیمران در سرتاسر دنیا به آن جذب و وابسته شده‌اند. این دو بازی مانند بازی‌های تفنگی موبایلی دیگر برای پیشرفت در بازی روش‌های مختلفی دارد. اولین روش، خرید یو سی پابجی و سی پی کالاف دیوتی موبایل است. یوسی و سی پی در واقع پول داخل بازی است که می‌توان استفاده زیادی از آن کرد. برای خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان می‌توانید از سایت‌های مورد اعتماد زیادی استفاده کنید. برای خرید کافی است که میزان یوسی و سی پی موردنیاز خود را از فروشگاه و سایت‌های خرید اینترنتی انتخاب کنید.

دومین روش به شانس و صبر و حوصله شما بستگی دارد. در این روش شما باید صندوق‌های جوایز را جمع‌آوری کنید. با استفاده از این صندوق‌ها می‌توان اسلحه و اسکین‌های بازی را به دست آورد. در این بازی شما برای باز‌کردن صندوق‌ها، خرید اسلحه، خرید لباس، خرید آفر روزانه و … نیاز به خرید یوسی دارید. پیش از این‌که به بررسی نکات دیگر خرید یوسی پابجی و خرید سی پی کالاف دیوتی بپردازیم، می‌خواهیم شما را بیشتر با این دو بازی پرطرفدار آشنا کنیم.

بازی کال آف دیوتی

بازی کالاف دیوتی در سبک اکشن طراحی و ساخته شده‌است که نسخه کامپیوتر آن در سال 2003 منتشر شد و به‌خاطر استقبال زیاد گیمران از آن، نسخه مخصوص کنسول‌های بازی هم توسط کمپانی مربوطه ساخته شد. در این بازی، اتفاقات ابتدا در زمان جنگ جهانی دوم و نسخه‌های بعدی در حال و حتی آینده رخ می‌دهند.

درست است که کالاف دیوتی توسط اکتیویژن به کاربران معرفی شد، اما شرکت‌هایی مثل اینفینیتی وار و تری اچ در گسترش بازی‌های کالاف دیوتی سهیم بوده‌اند. هم‌چنین کمپانی دیگری به نام تنسنت گیمز در توسعه بازی کالاف نقش به‌سزایی را ایفا کرد. این بازی در بین بازی‌های سبک اکشن از نظر شخصیت‌پردازی و گرافیک محبوبیت بسیار زیادی دارد. هرچقدر فرد در این بازی به مراحل بالاتری ارتقا پیدا کند، با ویژگی‌های خاص و متمایز بیشتری از آن مواجه می‌شود.

از ویژگی‌های قابل‌توجهی که بازی کالاف دیوتی را نسبت به بازی‌های مشابه متفاوت می‌کند، وجود مودهای مختلف در آن است. مود Battle Royale ،Multi Player و یا مود زامبی جزو مودهایی است که شما می‌توانید آن را انتخاب کنید. تجربه این بخش‌های بازی، لذت بیشتری را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

بازی‌های موبایلی در سبک‌های متنوعی در اینترنت وجود دارند که یکی از پرطرف‌دارترین سبک‌های بازی، سبک بتل‌رویال شناخته شده‌است. از پرطرف‌دارترین بازی‌های سبک بتل‌رویال موبایل، کالاف دیوتی است که طرف‌داران بسیاری دارد. در این بازی یک ارز درون‌برنامه‌ای به نام سی پی وجود دارد که با خرید آن می‌توانید به امکانات قابل‌توجهی در بازی دست پیدا کنید. اگر شما شخصیت‌های خود را در بازی شخصی‌سازی کنید، ویژگی‌های آنها بالا رفته و می‌توانید حرفه‌ای‌تر به مبارزه بپردازید. برای بهره‌مندشدن از این توانایی‌ها باید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی کنید.

سی پی کالاف دیوتی موبایل

از بخش فروشگاه داخل بازی کالاف دیوتی می‌توان برای استفاده و خرید سی پیبرای شخصیت‌های درون بازی بهره برد و سلاح‌های پیشرفته، مهمات و لباس‌های مناسب را خریداری کرد. این بخش تنها راهکار برای خرید سلاح و اسکین‌های بازی کالاف دیوتی است. اگر شما از سلاح‌های پیشرفته در سطح‌های بالای بازی استفاده کنید، هیجان بیشتری را در زمان بازی تجربه می‌کنید. در واقع شما برای بالاتر بردن هیجان و سرگرمی، با استفاده از جدیدترین اسلحه‌ها و اسکین ها باید سی پی کالاف دیوتی را خریداری کنید. سی پی کالاف دیوتی راه فرعی برای هیجان‌انگیزترکردن بازی و سرعت‌‌بخشیدن به پیشرفت شخصیت شما درون بازی است. هم‌چنین با خرید سی پی می‌توانید در گردونه شانس شرکت کرده و برنده جوایز گوناگون آن شوید. شما برای شرکت در گردونه شانس کالاف دیوتی باید حداقل ۸۰ سی پی کالاف دیوتی را دارا باشید.

بازی پابجی

از جمله بازی‌های محبوب دیگر، پابجی است که از جمله ویژگی‌های این بازی می‌توان به چندنفره‌بودن یا به‌اصطلاح مولتی پلیربودن اشاره کرد. نکته جالب توجهی که در مورد این بازی وجود دارد، محبوبیت گسترده و قابل ‌توجه نسخه موبایلی آن است؛ زیرا این بازی از طراحی گرافیکی خوبی برخوردار است و به همین علت، کاربران زیادی از نمونه موبایلی آن استفاده می‌کنند.

یوسی پابجی موبایل

علاوه بر خرید سی پی، یوسی پابجی موبایل هم یک اعتبار درون‌برنامه‌ای در این بازی است که با استفاده از آن می‌توان امکانات مهیج این بازی را به دست آورد. شما با استفاده از یوسی می‌توانید بسیاری از اسلحه‌ها و امکانات دیگری که پیش از این به آن اشاره شد را که در حالت عادی امکان استفاده از آن را ندارید، خریداری کنید. یوسی پابجی در تعداد مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب در سایت‌های معتبر قابل خریداری است. با خرید یوسی پابجی شما از مزایای زیادی از جمله دسترسی به اکانت‌های مختلف بازی و به‌روزرسانی قسمت‌های مختلف آن بهره‌مند می‌شوید.

خرید یوسی پابجی و سی‌پی کالاف دیوتی

بازی پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل کاملاً رایگان عرضه می‌شوند؛ در نتیجه شما می‌توانید به‌آسانی با سرچ‌کردن pubgmobile یا call of duty mobile درون اپل‌استور و یا گوگل‌پلی آنها را دانلود و نصب کنید. پس از نصب می‌توانید از کیفیت و جذابیت این بازی‌ها بهره ببرید، البته این نکته را باید بدانید که سبک بتل برای ارتقا اسلحه، دریافت و ارتقا اسکین با هزینه و خریدهای درون‌برنامه‌ای مثل الایت، یوسی و خرید سی پی انجام می‌شود.

خریدهای درون‌برنامه این بازی‌ها با استفاده از دلار انجام می‌شود و با در نظر‌گرفتن تحریم‌های کشور ما، پرداخت و خرید پول این بازی یا همان یوسی پابجی برای تمامی افراد امکان‌پذیر نیست؛ به همین علت اگر قصد خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و یا یوسی پابجی را دارید، در سایت سانیکس این خدمت را برای شما با مناسب‌ترین قیمت، امن‌ترین روش و سریع‌ترین حالت انجام می‌دهیم. سایت سانیکس جزو معتبرترین و بهترین سایت‌ها برای خریداری یوسی و سی پی ارزان است که در جهت افزایش دسترسی کاربران ایرانی به بازی‌های خارجی، فعالیت می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا