بازی

بازی Phantom Fury معرفی شد

بازی Phantom Fury معرفی شد

در بخشی از رویداد دیجیتالی Realms Deep، ساخت بازی Phantom Fury، دنباله‌ای بر شوتر اول شخص Ion Fury محصول سال ۲۰۱۹، اعلام شد. استودیوی دانمارکی Slipgate Ironworks که به ساخت بازی Ghostrunner کمک کرده بود، اکنون وظیفه ساخت قسمت دوم را بر عهده گرفته است.

Ion Fury و بسته الحاقی آن، هر دو توسط استودیو Voidpoint LLC از طریق نسخه تغییر یافته موتور بازی‌سازی کلاسیک Build که در ساخت بازی‌هایی مانند Duke Nukem 3D، Blood و Shadow Warrior به کار رفته بود، ساخته شده بود.

مطلب پیشنهادی:مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟آیا این کار ارزشش را دارد؟
مزایا و معایب اورکلاک کردن CPU چیست؟

Slipgate Ironworks از لحاظ زیبایی شناختی در جهت کاملا متفاوتی پیش رفته و چیزی را خلق کرد که از نظر فناوری تقریبا در سطح عناوین «PS2» به نظر می‌رسد و ویژگی‌های گرافیکی را به طور نابهنگام با یکدیگر ترکیب و مطابقت می‌دهد. مدل‌های حجیم و بافت‌های پراکنده یادآور آثار سال ۲۰۰۲ است، اما نورپردازی آن صد در صد متعلق به سال ۲۰۲۲ است.

شوتر اول شخص Phantom Fury مطمئنا بکر و بی عیب و نقص به نظر می‌رسد و تریلر منتشر شده از آن نیز لحظاتی را نشان می‌دهد که در آن شما یک زیردریایی و یک جت جنگنده را هدایت می‌کنید و اکشن سریع و هیجان‌انگیزی را به نمایش می‌گذارد.

با مشاهده محیط‌های شهری و مدل شخصیت‌ها در تریلر می‌توان گفت که برداشت خوبی از بازی Duke Nukem Forever (2011) انجام شده و طرفداران می‌توانند منتظر یک عنوان جذاب دیگر باشند.

استودیو Slipgate که در ابتدا Interceptor Entertainment نامید میشد، با استفاده از آنریل انجین ۳ در سال ۲۰۱۶ بازی شوتر ایزومتریک Bombshell را منتشر کرده بود.

ظاهرا قرار بوده این بازی یک اسپین‌آف از Duke Nukem باشد که در نهایت استودیو گیرباکس مجوز آن را لغو کرد. در نتیجه سازندگان قهرمان جدیدی به نام شلی “Bombshell” هریسون را معرفی کردند که سپس در Ion Fury و اکنون Phantom Fury تبدیل به نقش اول بازی شد.

صفحه استیم Phantom Fury هم‌اکنون برقرار شده که می‌توانید بازی را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید و زمانی که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، آن را تجربه کنید.

مطلب پیشنهادی:چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟دردسرهای مرور خاطرات!
چگونه بازی‌های اکس‌باکس ۳۶۰ را روی پی‌سی بازی کنیم؟


زامبی‌ها کین و از کجا اومدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا