رمز ارز

اشتباه صرافی بایننس چه تاثیری بر قیمت هلیوم داشته است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی بایننس در تاریخ ۱۶ سپتامبر، مرتکب اشتباهی شد که به سود کاربران تمام شد. بر اساس گزارش‌ها، این صرافی به‌اشتباه حدود ۴٫۸ میلیون توکن هلیوم را به کاربران خود پرداخت کرد. بسیاری با فروش این آلت کوین، سود فروانی کسب کردند. این پرداخت اشتباه، ناشی از یک اشکال در حسابداری این صرافی بود.
شبکه هلیوم دو توکن دارد: یکی توکن HNT که شبکه به میزبان هات‌اسپات خود پرداخت می‌کند و دومی، توکن MOBILE که به اپراتورهای زیرساخت 5G شبکه پرداخت می‌شود.
صرافی بایننس در روز ۱۶ سپتامبر، این دو توکن را یکی فرض کرد. به همین دلیل، افرادی که باید توکن موبایل را دریافت می‌کردند، HNT که ارزشمندتر است را دریافت کردند. به این ترتیب، ۴٫۸ میلیون HNT به ارزش ۱۹ میلیون دلار به‌اشتباه برای کاربران ارسال شد.
بر اساس داده‌های CoinMarketCap در معاملات ۱۶ سپتامبر، این توکن به قیمت ۳٫۹۴ دلار فروخته شد. از زمان انتشار خبر پرداخت اشتباه بایننس، رشد یا کاهش قیمت زیادی توسط HNT ثبت نشده است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت این توکن ۴ درصد افزایش یافته و به ۴٫۴ دلار است.
بر اساس داده‌های Santiment، قیمت HNT در سه ماه گذشته بیش از ۱۳۵ درصد کاهش یافته است. در یک دوره ۹۰ روزه، این دارایی، بالاترین حجم معاملات روزانه خود را در هفتم سپتامبر به ثبت رساند، زمانی که قیمت آن، کاهشی موقتی را تجربه کرد. با این حال، از آن زمان، قیمت این ارز دیجیتال و حجم معاملات آن، هر دو کاهش یافته‌اند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع ای‌ام‌بی‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا