بازی

نسخه‌های دیجیتالی فیلم کازابلانکا به‌زودی منتشر خواهد شد

نسخه‌های دیجیتالی فیلم کازابلانکا به‌زودی منتشر خواهد شد

کمپانی براداران وارنر اعلام کرد نسخه‌های دیجیتالی فیلم کازابلانکا (Casablanca) قرار است در تاریخ ۸ نوامبر مصادف با ۱۷ آبان ماه آن هم به مناسبت هشتادمین سالگرد این عنوان راه خود را به پلتفرم‌های دیجیتال باز کند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Cinderella 2021 – سیندرلا، به سبک فمینیسم موج سوم
نقد فیلم Cinderella 2021 – سیندرلا، به سبک فمینیسم موج سوم

کازابلانکا با به ارمغان آوردن برخی از بهترین نقش‌آفرینی‌ها، نقل‌قول‌شده‌ترین دیالوگ‌ها، موسیقی تاثیرگذار و حس اتحاد آن هم در تاریک‌ترین روزهای جنگ جهانی دوم، حال از شاهکارهای کلاسیک برشمرده می‌شود. این فیلم داستان ریک بلین را روایت می‌کند. فردی که مدیر یک کافه در مراکش است؛ کافه‌ای که به نوعی محل امنی برای پناهندگان محسوب شده و به آن‌ها کمک می‌کند به وطن خود بازگردند. با این حال زمانی که ایلسا؛ معشوقه سابق ریک و همسرش به کافه ریک پا می‌گذارند او با چالشی سخت مواجه می‌شود: باید به آن‌ها کمک کند یا خیر؟

این فیلم به قدری منتقدان را شگفت‌زده کرد که در همان سال چندین جایزه اسکار را برای بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اقتباسی برنده شد و تا به امروز به غیر از تحسین چیز دیگری از آن نمی‌شنویم.

با این تفاسیر اگر هنوز این عنوان سینمایی را تماشا نکرده‌اید یا قصد تجدید دیدار با آن را دارید فراموش نکنید نسخه‌های دیجیتالی 4K UHD کازابلانکا قرار است در تاریخ ۱۷ آبان ماه منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرندچگونه باگز بانی و دوستانش استانداردهای تلویزیون را برای همیشه تغییر دادند؟
کارتون‌های Looney Tunes هیچ‌گاه نمی‌میرند


نقد فیلم پینوکیو

تماشا در کانال یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا