بازی

Take-Two و Zynga روز دوشنبه به طور رسمی ادغام خواهند شد

Take-Two و Zynga روز دوشنبه به طور رسمی ادغام خواهند شد

دو شرکت Take-Two و Zynga در روز ۲۳ می (۲ خرداد) در یکی از بزرگ‌ترین معاملات صنعت بازی تاکنون به ارزش ۱۲.۷ میلیارد دلار، با یکدیگر ادغام خواهند شد.

سهامداران هر یک از شرکت‌ها روز گذشته تمامی پیشنهادات مربوط به ترکیب و ادغام شرکت‌ها را تایید کردند. پس از بسته شدن بازار در روز جمعه، معاملات سهام Zynga متوقف خواهد شد و دیگر در بورس NASDAQ فهرست بندی نخواهد شد.

مطلب پیشنهادی:چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟کنسول کوچک من
چطور بازی‌ها را روی گوشی اندرویدی بهتر اجرا کنیم؟

در دی ماه سال گذشته، شرکت مادر راکستار، تیک-تو (Take-Two) اعلام کرد که قصد دارد Zynga را در یک معامله ۱۲.۷ میلیارد دلاری خریداری کند. این بزرگ‌ترین خرید تکمیل شده در تاریخ صنعت بازی تاکنون خواهد بود، اگرچه قرار است با نهایی شدن خرید اکتیویژن-بلیزارد توسط شرکت مایکروسافت به مبلغ ۶۸.۷ میلیارد دلار، این رکورد بار دیگر جابجا شود. معامله‌ای که سازنده ایکس باکس در هفته گذشته ادعا کرد نسبتا سریع پیش می‌رود.

از دوشنبه، شرکت ناشر فرنچایزهای پر فروش در کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی مانند Grand Theft Auto، Borderlands، NBA 2K و BioShock با استودیو سازنده تعداد زیادی از محبوب‌ترین بازی‌های اجتماعی از جمله FarmVille و Words With Friends زیر یک سقف قرار خواهند گرفت.

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک-تو در این باره گفت که تخصص Zynga می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا جاه‌طلبی‌های خود برای بازی‌های رایگان و کراس پلتفرم افزایش دهند و عناوین کنسول و پی سی را به موبایل بیاورند.

Take-Two

زلنیک روز گذشته گفت:

معتقدیم که ترکیب ما با Zynga برای شرکت متحول‌کننده خواهد بود زیرا نمونه کارهایی قدرتمند و متنوع از عناوین پیشرو در صنعت ایجاد می‌کنیم و در عین حال به یکی از رهبران بازی‌های موبایل نیز تبدیل می‌شویم.

مدیر عامل شرکت Zynga، فرانک گیبو افزود:

هیجان زده‌ایم که یک قدم به ترکیب تخصص ساخت بازی رایگان و پلتفرم نسل آینده موبایل با توانمندی‌های درجه یک و عناوین مشهور تیک-تو نزدیک‌تر شدیم.

مطلب پیشنهادی: هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانیدگوشی مناسب بازی کردن کدام است؟
 هرآنچه که باید پیش از خرید گوشی گیمینگ بدانید


معرفی کیس گیمینگ MSI MEG Infinite X 11th

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا