بازی

آیا ساخت بازی Scalebound دوباره شروع می‌شود؟

آیا ساخت بازی Scalebound دوباره شروع می‌شود؟

صحبت‌های فیل اسپنسر و دیگر مدیران ایکس باکس درباره عرضه بازی‌های ژاپنی بیشتری برای ایکس باکس، ذهن طرفداران را به سمت Scalebound برده است. 

با این وجود فیل اسپنسر اعلام کرد که هیچ چیزی برای گفتن درباره احیای بازی Scalebound توسط پلاتینیوم گیمز ندارد. Scalebound یک بازی انحصاری برای ایکس باکس وان بود که در سال ۲۰۱۴ معرفی ولی پس از چند سال کنسل شد. با وجود اینکه کامیا به احیای این بازی علاقه‌مند است، اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت مایل به انجام این کار نیست.

اسپنسر در مصاحبه با Game Watch اعلام کرد که در حال حاضر چیزی برای گفتن در مورد Scalebound وجود ندارد. مدیر ایکس باکس دو سال پیش نیز گفته بود که هیچ برنامه‌ای برای ساخت دوباره این بازی ندارند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت نمی‌خواهد دوباره با این استودیو همکاری کند و تنها به کار با کوجیما رضایت داده‌اند.

مطلب پیشنهادی:ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟گویا قابلیت‌های اکس‌باکس تمامی ندارد!
ریموت‌پلی چگونه لپ‌تاپ را به صفحه نمایش اکس‌باکس تبدیل می‌کند؟

نظر اسپنسر درباره بازی Scalebound

ژاپن یکی از بزرگ‌ترین بازارهای صنعت گیم را دارد ولی ایکس باکس نتوانسته موفقیت چندانی در آن داشته باشد. راه نفوذ به این بازار، بازی‌های انحصاری ژاپنی است که در برنامه‌های مایکروسافت جا دارند. معاون اکوسیستم بازی در ایکس باکس نیز چند ساعت پیش اعلام کرد که بازی‌های ژاپنی زیادی برای معرفی به طرفداران در دست ساخت قرار دارند.

مایکروسافت همچنین به خرید استودیوهای بازی‌سازی ادامه خواهد داد و این احتمال نیز وجود دارد که یک توسعه دهنده از این کشور را به خانواده خود اضافه کند. با وجود اینکه خرید اکتیویژن بلیزارد نهایی نشده ولی مایکروسافت همیشه ایده‌های مختلف را بررسی می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Forza Horizon 5جدال تایر با کاکتوس
بررسی بازی Forza Horizon 5


زامبی‌ها کین و از کجا اومدن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا