بازی

وینس زامپلا: EA در ساخت بازی Battlefield 2042 از سری اصلی فاصله گرفت

وینس زامپلا: EA در ساخت بازی Battlefield 2042 از سری اصلی فاصله گرفت

وینس زامپلا از شرکت Electronic Arts به تازگی ارزیابی خود را در رابطه با عرضه ناامیدکننده و استقبال ضعیف منتقدان از بازی Battlefield 2042 ارائه کرده است.

در مصاحبه با Barrons، یکی از بنیانگذاران استودیوهای Respawn و Infinity Ward که اکنون ناظر کل فرنچایز است، اذعان کرد که 2042 از تجربه کلاسیک بتلفیلد بسیار دور شده بود. او گفت:

فکر می‌کنم آن‌ها کمی از آنچه که بتلفیلد است، فاصله گرفتند. سعی کردند چند کار را انجام دهند که شاید جاه‌طلبانه بود: افزایش تعداد بازیکنان و غیره. فکر نمی‌کنم آن‌ها زمان کافی را صرف این موضوع کردند که چه چیزی در واقع بازی را سرگرم‌کننده می‌کند.

زامپلا ادامه داد:

ذاتا ایده بدی را به کار نبردند. نحوه بر پا کردن و اجرای بازی به آن‌ها اجازه نمی‌داد بهترین چیز ممکن را پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای مودهای بازی Battlefield 2042جنگ به سلیقه شما!
راهنمای مودهای بازی Battlefield 2042

در ماه می، DICE پلی‌لیست ۱۲۸ نفره Breakthrough بازی را کنار گذاشتند و اعلام کردند که می‌خواهند این مد را به عنوان یک تجربه تاکتیکی‌تر حفظ کنند و به صورت ۶۴ نفره کلاسیک مناسب‌تر است.

در واکنش به اسپشالیست‌های «قطبی‌کننده» Battlefield 2042، دایس ماه گذشته برنامه‌ای برای معرفی یک سیستم کلاسی در به‌روزرسانی فصل ۳ معرفی کرد که آن را به چیزی آشنا‌تر برای بازیکنان سری‌های قبلی نزدیک می‌کند.

فصل دوم بتفلید ۲۰۴۲ تحت عنوان Master of Arms در اواخر آگوست منتشر شد. این فصل نقشه جدیدی را معرفی کرد که بر گیم‌پلی پیاده نظام تمرکز کرده بود و یک Specialist جدید به علاوه سلاح‌ها و وسایل نقلیه جدید اضافه کرد.

در ماه دسامبر سال گذشته، EA از قصد خود برای ایجاد یک «جهان بتفیلد متصل» در کنار تغییرات گسترده در ساختار ساخت فرنچایز اعلام کرد. به عنوان بخشی از این برنامه‌ها، اسکار گابریلسون، مدیر کل سابق DICE به طور کلی EA را ترک کرد، در حالی که زامپلا نقش جدیدی را به عنوان ناظر فرنچایز بر عهده گرفت.

Battlefield

زامپلا به Barrons گفت:

این یک ساختار کاملاً جدید است. ما چندین استودیو را کنار هم قرار می‌دهیم. بهترین استعدادها را گرد هم می‌آوریم و به آن‌ها زمان می‌دهیم تا کاری شگفت‌انگیز انجام دهند.

یکی از این استودیوها Ridgeline Games است که اخیرا معرفی شد و توسط مارکوس لتو، یکی از خالقین Halo، هدایت می‌شود. این استودیوی مستقر در سیاتل اکتبر سال گذشته تاسیس شد و برای اولین پروژه خود که «یک کمپین روایی در جهان بتلفیلد» خواهد بود، کارمند استخدام کرده است.

مطلب پیشنهادی:تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردناز درایور 3 تا اساسینز کرید آدیسی
تیم lastech: بازی‌هایی که خاطراتمون رو از یه فرنچایز خراب کردن


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا