بازی

تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد با بازی کریس پرت عقب افتاد

تاریخ اکران انیمیشن گارفیلد با بازی کریس پرت عقب افتاد

طبق اعلام سونی پیکچرز، انیمیشن گارفیلد (Garfield) با صداپیشگی کریس پرت که پیش‌تر قرار بود در تاریخ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ به اکران درآید، تا روز ۲۴ می ۲۰۲۴ (مصادف با ۴ خرداد ۱۴۰۳) تاخیر خورده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱

شخصیت دوست‌داشتنی ‌گار‌فیلد توسط کارتونیست مشهور آمریکایی، جیم دیویس خلق شده و از سال ۱۹۷۸ تا امروز محبوبیت قابل توجه خود را حفظ کرده است. در حال حاضر جزئیات خاصی از داستان احتمالی انیمیشن جدید Garfield در دسترس نیست اما می‌توان حدس زد مخاطبان با رفقای این گربه نارنجی و همچنین صاحب او یعنی دیو و اودی (دوست سگش) ملاقاتی دوباره خواهند داشت.

انیمیشن گارفیلد

قطعا در جریان هستید که گارفیلد در سال ۲۰۰۴ با فیلم Garfield: The Movie و سپس سال ۲۰۰۶ با دنباله آن یعنی Garfield: A Tale of Two Kitties روی پرده نقره‌ای رفت و بیل مری صداپیشگی شخصیت اصلی را بر عهده داشت. دو فیلم مذکور لایو اکشن و انیمیشن را باهم ترکیب کرده بودند، در حالی که اثر جدید با حضور کریس پرت به صورت کامل انیمیشن خواهد بود.

از جمله صداپیشگان مطرحی که برای انیمیشن گارفیلد معرفی شده‌اند می‌توان به ساموئل ال. جکسون (در نقش پدر گار‌فیلد، ویک)، هانا وادینگهام، وینگ ریمز، نیکلاس هولت و سسیلی استرانگ اشاره نمود. مارک دیندال کارگردانی انیمیشن را بر عهده دارد، در حالی که حدود ۱۷ سال از این کار دور بوده و حالا قصد یک بازگشت شکوهمندانه را دارد.

مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینیدنگاهی به تار و پود سینمایی سفر در زمان
۲۰ فیلم برتر درباره سفر در زمان که باید ببینید


تماشا کنید: چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا