بازی

آرت‌ورک جدید Sonic Frontiers حضور شخصیت ناکلز را تایید می‌کند

آرت‌ورک جدید Sonic Frontiers حضور شخصیت ناکلز را تایید می‌کند

به تازگی آرت‌ورک جدیدی از Sonic Frontiers در نمایشگاه بازی‌های توکیو به نمایش گذاشته شده که مورد توجه همگان قرار گرفته است. در حالی که اطلاعات زیادی از آن نمی‌توان به دست آورد، اما نشان می‌دهد که دوستان سونیک نقش بزرگ‌تری از آنچه در ابتدا تصور می‌شد در این بازی ایفا خواهند کرد. این آرت‌ورک همچنین حکم اولین تاییدیه رسمی حضور شخصیت ناکلز (Knuckles) در کنار Tails و Amy را دارد.

با این حال، ستاره‌های اصلی این آرت‌ورک در واقع کوکوها (Koco) هستند که اساساً همان Chao‌های جدید هستند. کوکوها موجودات سنگی کوچکی هستند و طبق پوستر، هر یک از اعضای گروه سونیک یکی را به عنوان پِت (حیوان خانگی) در اختیار دارد. هر کوکو ویژگی‌های صاحبش را به خود می‌گیرد که بیشتر یادآور پت چائو در قسمت اول و دوم Sonic Adventure است که از آن مراقبت می‌کردیم.

Sonic Frontiers

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها

این آرت‌ورک تبلیغاتی جدید مورد استقبال طرفداران قرار گرفته، چرا که مشتاقند هر قطعه از محتوای Sonic Frontiers را تجزیه و تحلیل کنند. بخش اعظم بازی هنوز آشکار نشده است و سگا ظاهرا مشتاق است که آن را در هاله‌ای از رمز و راز نگه دارد.

اما از آخرین به‌روزرسانی، به نظر می‌رسد که یک بار دیگر می‌توان تیم مورد انتظار Sonic، Tails، Amy و Knuckles را در اختیار گرفت. آخرین باری که اعضای این گروه را به کنترل گرفتیم، بازی Sonic Boom بود که یک نسخه معمولی نبود و ورژن‌های متفاوتی از شخصیت‌ها را به نمایش می‌گذاشت. قبل از آن، آخرین موردی که چنین تیمی دور هم جمع شد، Sonic ’06 بود.

Sonic Frontiers

در حال حاضر چیز زیادی در مورد کوکوها نمی‌‌دانیم، به جز اینکه جمع‌آوری آن‌ها در بازی باعث افزایش Stat سونیک و حتی حداکثر تعداد حلقه‌های او می‌شود. امیدواریم پس از جمع‌آوری و رساندن آن‌ها به Hermit Koco و Elder Koco، راهی برای معاشرت با موجودات بانمک داشته باشیم، درست همانطور که با چائوها انجام می‌دادیم.

Sonic Frontiers در روز ۸ نوامبر (۱۷ آبان) برای پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشهروایت بر علیه ساختار و شخصیت‌ها
نقد فیلم سونیک 2 – پرسرعت‌تر از همیشه


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا