بازی

ریمستر نسخه اول و دوم بازی Suikoden معرفی شد

ریمستر نسخه اول و دوم بازی Suikoden معرفی شد

کونامی (Konami) با حضور در رویداد TGS از ریمستر بازی Suikoden رونمایی کرد و این سری پس از چند دهه دوباره در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد. 

بازی Suikoden I & II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification War سال آینده برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و استیم به بازار عرضه می‌شود. این مجموعه کلاسیک در دهه ۹۰ منتشر شده بود و ریمستر آن قرار است با گرافیک و مکانیزم‌های بهتری همراه باشد. 

همه پرتره‌های شخصیت‌های بازی به صورت HD به روز شده‌اند. جونکو کاوانو (Junko Kawano)، طراح شخصیت‌های بازی‌های اصلی، برای این ریمستر بازگشته و همه کاراکتر‌های را دوباره کشیده است. جلوه‌های صوتی جدیدی نیز در این بازسازی به گوش می‌رسند و کونامی صدا رودخانه، حشرات و حرکت کردن را به هر دو بازی Suikoden اضافه کرده است.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

بازی Suikoden

Suikoden در سال ۱۹۹۵ برای پلی استیشن در ژاپن و سپس در سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ به ترتیب در آمریکای شمالی و اروپا منتشر شد. کونامی همچنین در سال ۱۹۹۸ تصمیم گرفت این بازی را برای کنسول Sega Saturn نیز پورت کند. نسخه دوم و سوم سویکودن نیز در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۰۲ ساخته شده‌اند. 

هنوز تاریخ عرضه دقیق Suikoden I & II HD Remaster Gate Rune and Dunan Unification War مشخص نشده است ولی عرضه آن در ۲۰۲۳ حتمی است.


چرا ماینکرفت موبایل بهتر از ورژن پی‌سی این بازی است؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا