بازی

تاریخ اکران فیلم Mufasa: The Lion King مشخص شد

تاریخ اکران فیلم Mufasa: The Lion King مشخص شد

دیزنی به تازگی تاریخ اکران چندین پروژه خود را اعلام کرده که شامل فیلم Mufasa: The Lion King، انیمیشن Inside Out 2 و بازسازی لایو اکشن سفید برفی می‌شود. بر همین اساس فیلم Mufasa: The Lion King که پیش‌درآمدی بر فیلم بازسازی شده شیر شاه (اکران در سال ۲۰۱۹) محسوب می‌شود، قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟نقطه مشترک پاندا قرمز خشمگین و دایناسور سبز مهربان
انیمیشن Turning Red چگونه در تئوری جهان مشترک پیکسار قرار می‌گیرد؟

دیزنی طی نمایشگاه D23 از این فیلم رونمایی کرد و بری جنکینز به جای جان فاورو کارگردانی آن را برعهده خواهد داشت. گویا فیلم «موفاسا: شیر شاه» قرار است داستان موفاسا و برادرش، تاکا را دنبال کند که با نام اسکار شناخته می‌شود. همچنین گفته می‌شود این لایو اکشن در واقع در طول دوران پادشاهی سیمبا جریان داشته و او قصد دارد تا با بازگو کردن داستان زندگی پدرش میراث خود را را به توله خودش منتقل کند.

آرون پیر و کلوین هریسون جونیور دو بازیگری هستند که به ترتیب برای ایفای نقش‌های اصلی موفاسا و تاکا انتخاب شده‌اند. طبق گزارش‌ها، داستان از دید شخصیت‌های قدیمی و دوست‌داشتنی مانند تیمون، پومبا و رافیکی دنبال می‌شود، زیرا سیمبا پادشاه کنونی می‌خواهد از گذشته پدرش با خبر شود و میراث او را ادامه دهد.

فیلم Mufasa: The Lion King

هنوز مشخص نشده که بیلی ایکنر، ست روگن و جان کانی در این فیلم پیش‌درآمد به نقش‌های خود بازمی‌گردند یا خیر. تاکنون تنها نام دو بازیگر اصلی سریال مشخص شده و احتمالا در آینده اطلاعات بیشتری از سایر بازیگران منتشر خواهد شد.

جف نیثنسن که به عنوان نویسنده فیلم The Lion King همکاری کرده بود، قرار است نگارش فیلمنامه Mufasa: The Lion King را نیز برعهده داشته باشد و به عنوان تهیه‌کننده نیز همکاری خواهد داشت.

مطلب پیشنهادی:۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کندبهترین فیلم‌های فضایی تاریخ سینما
۳۰ فیلم فضایی که ما را به سمت‌ ناشناخته‌ها و فراتر از آن هدایت می‌کند


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا