بازی

از بخش چندنفره Call of Duty Modern Warfare 2 رونمایی شد

از بخش چندنفره Call of Duty Modern Warfare 2 رونمایی شد

تریلر جدید Call of Duty Modern Warfare 2، بخش چندنفره این عنوان و برخی از مکانیزم‌های جدیدی که برای نسل بعدی کال آو دیوتی عرضه می‌شود را به نمایش گذاشت.

این تریلر که شب گذشته در جریان رویداد Call of Duty Next رونمایی شد، نشان داد که بازیکنان می‌توانند بر بالای وسایل نقلیه بایستند، و همچنین تجهیزات جدید و موارد دیگر را مستقر کنند.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!

فیزیک آب جدید در پنلی پس از نمایش تریلر، نشان داده شد. سیستم آب ارتقا یافته اکنون به بازیکنان این امکان را می‌دهد که در نقشه‌های دارای آب غواصی کنند، شنا کنند و از دید دشمنان پنهان شوند.

بازیکنان حتی در زیر آب می‌توانند از تپانچه‌ها و تجهیزات خاصی برای از بین بردن دشمن استفاده کنند و همچنین از وسایل نقلیه آبی جدید نیز برای رسیدن به اهداف خود بهره ببرند.

مکانیزم‌های حرکتی نیز در Modern Warfare 2 به‌روز شده‌اند و قابلیت‌های جدید پرش از روی موانع، غواصی و سایر قابلیت‌های حرکتی نیز به بازی اضافه شده است.

یکی از مکانیزم‌های جدید، آویزان شدن از لبه‌ها (Ledge Hang) است که از روی لبه می‌توانید به صورت نامحسوس به آن طرف نگاهی بیندازید و از تپانچه خود استفاده کنید. به علاوه می‌توانید به سمت پنجره‌ها نیز شیرجه بزنید.

در تریلر همچنین حالت سوم شخص (Third-Person Mode) به نمایش گذاشته شد که در پلی‌لیست‌های مخصوص سوم شخص به کار خواهد رفت.

Modern Warfare

مد جدید Raids نیز برای بخش چندنفره معرفی شد که به گفته سازندگان بسیار متفاوت و سرگرم‌کننده خواهد بود. به طور کلی بخش چندنفره مدرن وارفر ۲ بر اساس رفتار بازیکنان بنا شده است.

بازی Call of Duty Modern Warfare 2 در تاریخ ۶ آبان برای کنسول‌های نسل هشتم و نهم به همراه رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا