تکنولوژی

عادل فردوسی‌پور با اپلیکیشن «فوتبال 360» به جلوی دوربین باز می‌گردد؟

«عادل فردوسی‌پور» مجری و گزارشگر محبوب فوتبال که پس از بی‌مهری‌های مدیران تلویزیون، مدت‌ها است که جلوی دوربین حاضر نشده است. اخیرا اپلیکیشن «فوتبال 360» که توسط عادل و تیم او در برنامه نود گردانده می‌شود در کافه بازار در دسترس علاقمندان به فوتبال قرار گرفته؛ شایعاتی نیز مبنی بر بازگشت او به جلوی دوربین به گوش می‌رسد.

عادل فردوسی‌پور از زمان تعطیلی برنامه نود، سایت «فوتبال 360» را راه‌اندازی کرد و با تیم برنامه‌ساز خود که در برنامه 90 همکار بودند، فعالیت جدیدی را جدای از «فوتبال 120» شکل داد.

حال به تازگی، اپلیکیشن فوتبال 360 نیز در کافه بازار در اختیار عموم قرار گرفته است. بنری در صفحه اول بازار نمایش داده می‌شود، که شعار فوتبال 360 یعنی «فوتبال برای همه» روی آن درج شده است.

به نظر می‌رسد فردوسی‌پور در آستانه جام جهانی 2022 که در قطر برگزار خواهد شد، تصمیم دارد تا به رقیبی جدی برای شبکه سه تبدیل شود. این در حالی است که برنامه‌های تلویزیون طی سال‌های اخیر با کاهش مخاطب رو به رو شده تا جایی که رئیس این سازمان نیز از این موضوع گلایه کرده است.

تیم عادل از نیمه نهایی جام حذفی هم به ورزشگاه رفتند و آیتم‌هایی را به سبک همان برنامه نود برای صفحه اینستاگرام تهیه می‌کنند. همچنین صفحه این برنامه ویدئویی با صدای فردوسی‌پور را روی گل‌ها منتشر کرده و با شعار «فوتبال برای همه» وعده خبرهای خوبی در این زمینه داده بود.

نکته حائز اهمیت آنجا است که سال پیش او قصد داشت فوتبال 360 را در بستر فضای مجازی پخش کند، اما ساترا مجوز نهایی را صادر نکرد. حال مشخص نیست آیا فردوسی‌پور موفق به کسب مجوز از این سازمان شده است یا باز هم حضور او در مقابل دوربین با چالش همراه خواهد شد.

آنچه که مشخص است اگر فوتبال 360 بتواند آیتم‌هایی با حضور فردوسی‌پور منتشر کند، رکوردهای بی نظیری را ثبت خواهد کرد. استقبال از عادل در برنامه تک قسمتی «کلاسیکو» و بازدید بیش از 5 میلیونی لایو اینستاگرام AFC هنگام پخش بازی فینال لیگ قهرمانان، اثبات کننده این مدعا است.

«کارن بازغی» از تیم همکاری تجاری بازار درباره انتشار اپلیکیشن فوتبال 360 در بازار به lastech گفت:

«این دومین میزبانی بازار از عادل فردوسی پور است. سابقه همکاری ما با عادل فردوسی پور به سال 1398 و تهیه ویژه برنامه کلاسیکو باز می‌گردد. تصمیم سازندگان این برنامه برای انتشار اختصاصی آن در بازار اتفاق نیکویی است که از آن خوشحالیم. تلاشمان همواره بر این بوده تا محتوای باکیفیت در حوزه برنامه و بازی موبایلی را در اختیار کاربران قرار بدهیم و خوشحالیم از اینکه این تلاش ما سبب اعتماد برنامه‌سازان شده است.»

گفتنی است فوتبال 360 با شعار «فوتبال برای همه» آغاز به کار کرده است زیرا عادل و تیمش معتقد هستند فوتبال فراتر یک بازی، جزئی از زندگی بخش زیادی از آدم‌هاست: «پس همه حق دارند به انتخاب خود و براساس علایق خود دسترسی به بازی‌کردن، دنبال کردن، تماشا کردن و … را فارغ از جنسیت، زبان، محل زندگی، سطح درآمد و توانایی بدنی داشته باشد.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا