بازی

اسنایپ دشمنان در Call of Duty: Warzone با فلوت

اسنایپ دشمنان در Call of Duty: Warzone با فلوت

استفاده از کنترلرهای عجیب و غریب به یک ترند تبدیل شده‌اند و استریمری به نام DeanoBeano به سراغ فلوت خود رفته است تا در بازی کال آو دیوتی: وارزون (Call of Duty: Warzone) از راه دور یک دشمن را اسنایپ کند.

دینو از یک فلوت پلاستیکی که به عنوان اسباب‌بازی به کودکان داده می‌شود، دشمن خود را از راه دور در کال آو دیوتی: وارزون اسنایپ کند. در ویدئو منتشر شده می‌توانید ببینید که او برای هدف‌گیری کار واقعا سختی داشت و مجبور بود نوت‌های متفاوتی را بنوازد. اما دینو چگونه توانسته این کار را انجام دهد؟

مطلب پیشنهادی:داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguardروایتی از اواخر جنگ جهانی دوم
داستان کامل بازی Call of Duty: Vanguard

نت‌های که او با فلوت می‌نوازد از طریق یک میکروفون ضبط شده و یک برنامه آن‌ها را به ورودی کیبورد تبدیل می‌کند. این استریمر در گذشته نیز از کیت کامل درام و گیتار بازی Guitar Hero نیز به عنوان کنترلر استفاده کرده و موفق به انجام کارهای عجیبی شده بود. شما می‌توانید این ویدئو را در زیر تماشا کنید:

به نظر می‌رسد که در آخرین فصل از Call of Duty: Warzone قرار داریم و اکتیویژن و ریون سافتور روی Call of Duty: Warzone 2 کار می‌کنند. بر اساس شایعات این بازی کمتر از دو ماه دیگر به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. امروز همچنین به صورت رسمی از Call of Duty: Warzone Mobile رونمایی خواهد شد.

Call of Duty: Warzone هم‌اکنون روی‌ پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Call of Duty: Vanguardکمابیش همان همیشگی
بررسی بازی Call of Duty: Vanguard


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا