بازی

ریمیک Resident Evil 4 برای PS4 هم عرضه می‌شود

ریمیک Resident Evil 4 برای PS4 هم عرضه می‌شود

کپکام تایید کرد که ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ (Resident Evil 4 Remake) برای پلی استیشن ۴ نیز عرضه می‌شود و در نمایشگاه Resident Evil Showcase آینده شاهد اطلاعات بیشتری خواهیم بود.

کپکام در نمایشگاه «توکیو گیم شو» (Tokyo Game Show) جزئیات بیشتری درباره ریمیک رزیدنت اویل ۴ ارائه کرد. «یوشیاکی هیرابایاشی» (Yoshiaki Hirabayashi) تهیه‌کننده این عنوان در طول این رویداد گفت:

«ما در حال پیشرفت در توسعه Resident Evil 4 برای پلی استیشن ۵ و پلتفرم‌های آخرین نسل هستیم و قصد داریم تا آن را برای سخت‌افزار نسل قبلی نیز منتشر کنیم. به شما اعلام می‌کنم که این بازی برای پلی استیشن ۴ نیز در حال توسعه است.»

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سالدستپخت جدید استودیو Arkane
بررسی بازی Deathloop – نامزد اصلی بهترین بازی سال

رزیدنت اویل ۴

هیرابایاشی همچنین تایید کرد در رویداد Resident Evil Showcase که ماه اکتبر (مهر/آبان) برگزار خواهد شد، اطلاعات بیشتری در مورد Resident Evil 4 جدید به اشتراک گذاشته خواهد شد که البته هیچ تاریخ دقیقی برای آن اعلام نشده است.

Resident Evil 4 Remake قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی عرضه شود. بر اساس اطلاعات امروز، نمی‌توان تایید کرد که نسخه پلی استیشن ۴ نیز در همان تاریخ عرضه خواهد شد. همچنین کپکام هیچ اشاره‌ای به نسخه ایکس باکس وان بازی نکرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا