رمز ارز

اتحاد بایننس و گوگل برای حمایت از پروژه‌های وب ۳ و بلاکچین!

زمان مطالعه: دقیقه

پلتفرم بلاکچینی قرارداد هوشمند بایننس، BNB Chain، برای تقویت استارت‌اپ‌های Web3 و بلاکچین خود، با Google Cloud آغاز همکاری کرد.
به این ترتیب، استارت‌اپ‌هایی که در حال حاضر در حال ساخت محصولات و خدمات خود بر روی بلاکچین BNB هستند، می‌توانند از زیرساخت مقیاس‌پذیر، امن و متن باز گوگل کلاود استفاده کنند.
با این همکاری، بیش از ۱۳۰۰ برنامه غیرمتمرکز مربوط به متاورس، بازی‌های بلاکچینی و توکن‌های غیرقابل تعویضی که مبتنی بر بلاکچین BNB هستند، به ابزارها و زیرساخت‌های ارائه‌شده توسط هر دو پلتفرم، دسترسی خواهند داشت. این پروژه‌ها همچنین می‌توانند از گوگل کلاود برای رمزگذاری داده‌ها و تجزیه‌ و تحلیل آن‌ها استفاده کنند.
این مشارکت، همچنین، دسترسی به برنامه Google for Startups Cloud را برای سازندگان Web3 از اکوسیستم زنجیره BNB تسهیل می‌کند. این برنامه با اعطای دوساله اعتبار Google Cloud به استارتاپ‌های تازه، در مسیر توسعه پروژه‌هایشان به آن‌ها کمک می‌کند.
همچنین، سازندگان Web3 می‌توانند با کارشناسان موفق گوگل در زمینه‌های هوش مصنوعی، تجزیه‌ و تحلیل داده‌ها، امنیت شبکه با اعتماد صفر و غیره ارتباط برقرار کرده و با شرکت در ورکشاپ‌های مختلف، گواهینامه معتبر دریافت کنند.
بلاکچین BNB در فوریه ۲۰۲۲ از طریق ادغام زنجیره بیکن و شبکه هوشمند بایننس ایجاد شد. این بلاکچین با ماشین مجازی اتریوم سازگار است و امکان توسعه اکوسیستم چند زنجیره‌ای را فراهم می‌کند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا