بازی

احتمال پورت سری بازی Yakuza برای نینتندو وجود ندارد

احتمال پورت سری بازی Yakuza برای نینتندو وجود ندارد

سری بازی یاکوزا (Yakuza) بیشتر مناسب بزرگسالان است و روی موضوعاتی مثل مواد مخدر، الکل، فحشا و خشونت تمرکز دارد. 

به همین خاطر می‌توان به راحتی حدس زد که مخاطب زیادی در اکوسیستم نینتندو برای این سری وجود ندارد. با وجود اینکه سری یاکوزا از انحصار پلی استیشن خارج شده و روی پی‌سی و حتی ایکس باکس نیز در دسترس قرار دارد، اما هنوز خبری از پورت آن برای نینتندو سوییچ نیست. 

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟

سگا با نینتندو مشکلی ندارد ولی اکوسیستم خانوادگی این شرکت باعث شده که پلتفرم مناسبی برای Yakuza نباشد. ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama)، تهیه کننده اجرایی استودیو Ryu Ga Gotoku، در مصاحبه با گیم‌اسپات بیان کرد که حس و حال زیرزمینی و خلافکاری یاکوزا چندان مناسب کنسول خانواده و کودک پسند نینتندو نیست. 

آیا می‌خواهیم عنوانی مانند این که با کل دنیا دعوا داریم و یاکوزا هستیم را روی سوئیچ منتشر کنیم؟ ما هنوز به نوعی خودمان را جزئی از دنیای شب می‌دانیم، ما نمی‌خواهیم در طول روز با دیگران قدم بزنیم. برای ما هدف نشان دادن یک نوع حس زیرزمینی است. من فکر می‌کنم این حس زیرزمینی چیزی است که ما می خواهیم ایجاد کنیم.

شخصیت‌های اصلی یاکوزا

البته نینتندو در این زمینه محدودیتی برای ناشرها لحاظ نمی‌کند و بازی‌های مثل Catherine: Full Body (بیش از حد جنسی)، Mortal Kombat 11 (بیش از حد خشن) و حتی Grand Theft Auto: Definitive Edition trilogy روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارند. در واقع این خود سگا و استودیو Ryu Ga Gotoku هستند که به انجام این کار علاقه‌ ندارند.

همچنین باید اشاره کنیم که روز گذشته بازی یاکوزا ۸ از سوی سگا معرفی شد. دارای دو شخصیت اصلی و شما می‌توانید یک بار دیگر کازوما کیریو را کنترل کنید. بازی Yakuza 8 در سال ۲۰۲۴ برای کنسول‌ های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود. 

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزااژدهایی که بازرس شد
بررسی بازی Lost Judgment – کارآگاهی با طعم یاکوزا


اساسینز کرید میراژ چقدر ایرانیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا