رمز ارز

محصول جدید تسلا فقط با استفاده از دوج کوین قابل خرید است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس کاتالوگ محصولات جدید تسلا (Tesla) که روز چهارشنبه منتشر شد، این سازنده خودروهای الکترونیکی در حال ارائه یک سوت جدید به نام Cyberwhistle با الهام از سری خودروهای Cybertruck خود است. این شرکت اعلام کرده که تمام محصولات قابل فروش بوده و انتظار می‌رود محصولات ظرف 4 تا 6 هفته به مشتریان ارسال شوند. علاوه بر این، تسلا از خریداران خواسته که هزینه خرید خود را فقط به صورت دوج کوین (DOGE) پرداخت کنند. پرداخت مالیات و هزینه حمل و نقل نیز به صورت دوج کوین خواهد بود.
طبق گزارش‌ها، تسلا اعلام کرده که دوج کوین تنها ارز دیجیتالی است که در حال حاضر برای کالاهای انتخابی پذیرفته می‌شود. مانند سایر تراکنش‌های دارایی‌های دیجیتال، مبالغ پرداخت نادرست یا انواع دارایی‌های ارسال شده به آدرس آن بازگردانده یا بازپرداخت نمی‌شود. کاربران برای پرداخت قیمت کالاهای تسلا به کیف پول دوج کوین نیاز دارند.
ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، یکی از حامیان برجسته این میم کوین بوده و سال گذشته حتی ادعا کرد که دوج کوین برای انجام عملیات پرداخت بهتر از بیت کوین است. پس از تسلا، اسپیس ایکس نیز در ماه می شروع به پذیرش این رمزارز به عنوان روش پرداخت برای کالاهایش کرد. این کارآفرین میلیاردر اخیراً پس از شکایت 258 میلیارد دلاری، حمایت خود از دوج را دو برابر کرد و گفت که به حمایت خود ادامه خواهد داد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع کوین تلگراف

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا