بازی

بازی‌های Judgment و Lost Judgment در استیم منتشر شدند

بازی‌های Judgment و Lost Judgment در استیم منتشر شدند

Judgment، اسپین‌آف کاراگاهی سری یاکوزا (Yakuza) و دنباله آن، Lost Judgment هم اکنون از طریق استیم در دسترس کاربران پی‌سی قرار گرفتند.

سال گذشته، گفته شده بود که سگا قصد دارد بازی‌های Judgment و Lost Judgment را از طریق استیم در دسترس کاربران پی‌سی قرار دهد، اما آژانس استعدادیابی «تاکویا کیمورا»، بازیگر اصلی آن‌ها با نام Johnny & Associates، به دلایلی مانع این امر شده بود.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO

هرچند دلیل اصلی این موضوع مشخص نشده بود، اما به گفته برخی منابع محلی، Johnny & Associates کنترل شدیدی بر حقوق استعدادهای خود و استفاده از تصویر آن‌ها به صورت آنلاین دارد. از آن جایی که پلتفرم پی‌سی مستقیما به اینترنت دسترسی دارند، ممکن است این امر باعث جلوگیری از انتشار بازی شده باشد.

با این حال، اکنون به‌نظر می‌رسد اختلافات آن‌ها برطرف شده باشد و سگا در نهایت موفق شده تا بازی‌های را در استیم منتشر کند.

Judgment

اکنون این دو بازی را می‌توان به‌صورت جداگانه با قیمت ۳۴.۹۹ پوند / ۴۹.۹۹ پوند یا به‌صورت مجموعه‌ای تحت عنوان The Judgment Collection با قیمت ۸۳.۵۷ پوند خریداری کرد. همچنین با خرید کالکشن، یک بسته الحاقی برای Lost Judgment با نام The Kaito Files را نیز به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

روز گذشته این دو بازی توسط ای‌اس‌آربی (ESRB)، سازمان طبقه بندی ایالات متحده، برای پی‌سی رتبه‌بندی شده‌ بودند. همچنین استودیو Ryu Ga Gotoku با انتشار تریلری بالاخره از بازی یاکوزا ۸ (Yakuza 8) رونمایی کرد. علاوه بر این، شب گذشته ریمیک Like A Dragon: Ishin نیز معرفی شد که قرار است فوریه سال ۲۰۲۳ (بهمن/اسفند ۱۴۰۱) برای دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شود.

Yakuza 8 هم سال ۲۰۲۴ برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا