رمز ارز

پای لاک‌پشت‌های نینجا هم به دنیای ارزهای دیجیتال باز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، متاورس و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، راه‌های جدیدی را برای ارتباط با مخاطبان در اختیار برندها قرار داده است.
با شناسایی این فرصت جدید، شرکت Viacom International، سازنده لاک‌پشت‌های نینجا نیز دو علامت تجاری برای ایجاد مجموعه NFT «لاک‌پشت‌های نینجا نوجوان جهش‌یافته» ثبت کرده است. خبر ثبت این علائم در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات‌ متحده، توسط مایکل کاندودیس، وکیل علائم تجاری در توییتر منتشر شد.
یکی از این دو علامت، به طرفداران شخصیت‌های لاک‌پشت‌های نینجا یعنی لئوناردو، میکل آنژ، دوناتلو و رافائل، اجازه می‌دهد تا فایل‌های چندرسانه‌ای حاوی آثار هنری این مجموعه و همچنین، کالاهای مجازی مانند کلکسیون‌های NFT آن‌ها را دانلود کنند.
علامت تجاری دوم نیز مربوط به نرم‌افزار SaaS و پلتفرم PaaS است که انتقال توکن‌ها، برنامه‌ها و مجموعه‌های دیجیتال را تسهیل می‌نماید.
لاک‌پشت‌های نینجا، تنها یک مورد از لیست طولانی افراد مشهور، برندها، تیم‌های ورزشی و سازمان‌هایی است که برای ثبت علائم تجاری مرتبط با web3 درخواست داده‌اند. یکی دیگر از برندهای بزرگی که به‌تازگی وارد این حوزه شده، برند خودروسازی فورد است که ۱۹ علامت تجاری جدید را به ثبت رسانده است.
بر طبق گزارش‌ها، تعداد علائم تجاری ثبت‌شده مرتبط با web3 از تاریخ یکم ژانویه تا ۳۱ آگوست تنها در ایالات‌متحده آمریکا از مرز ۳۶۰۰ مورد فراتر رفته است. این میزان از کل تعداد علائم تجاری ثبت‌شده حوزه کریپتو در سال ۲۰۲۱ که معادل ۳۵۱۶ مورد بود نیز بیشتر است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع فاین بولد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا