بازی

نمرات نسخه نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام شد

نمرات نسخه نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt اعلام شد

آپدیت نسل بعدی بازی ویچر ۳ (The Witcher 3: Wild Hunt) ۲۳ آذر منتشر خواهد شد و اکنون اولین نمرات آن توسط منتقدان اعلام شده است.

در متاکریتیک، تاکنون ۱۲ منتقد نظر خود درباره بازی را ارائه کرده‌اند که در مجموع آن‌ها، این آپدیت به امتیاز فوق‌العاده ۹۷ دست پیدا کرده است؛ یعنی حتی بیشتر از God of War Ragnarok (با امتیاز ۹۴) و Elden Ring (با امتیاز ۹۶). در ادامه نظرات ارائه شده توسط منتقدان درباره این عنوان را مرور خواهیم کرد.

وب‌سایت VGC از جمله نشریاتی است که به این بازی امتیاز کامل ۱۰۰ را داده و در نقد خود می‌نویسد:

در حالی که از همان ابتدا برخی مشکلات در بازی دیده می‌شود، اما افرادی که قبلا این بازی را ۱۰ بار تجربه کرده‌اند هیچ اهمیتی به این مسئله نخواهند داد و از شنیدن اینکه نسخه نسل بعدی بازی یک تجربه کنسولی واقعی را ارائه می‌کند هیجان زده خواهند شد.

مطلب پیشنهادی:کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!وقت مروری دوباره بر بهترین آثار تلویزیون
کامل‌ترین لیست از بهترین سریال‌ های تاریخ : معرفی ۱۰۰ سریال شگفت انگیز!

نشریه Gameblog.fr نیز به این بازی امتیاز ۱۰۰ را داده است و می‌گوید:

The Witcher III یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۵ بوده و اکنون به لطف این بروزرسانی برای کنسول‌های جدید، یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ است.

PlayStation Universe با ثبت امتیاز ۹۰ توضیح می‌دهد:

بروزرسانی نسل بعدی بازی بدون نقص نیست، اما ویژگی‌های اضافه شده به آن، انتخاب‌های جدید و بهبودها باعث می‌شود تا همه چیز کامل به نظر برسد. با وجود موارد عجیب و غریبی که با گزینه دوربین جدید همراه است، همه چیز عالی است. حتی به افرادی که بسته‌های الحاقی را تجربه نکرده‌اند اجازه می‌دهد تا فقط آن‌ها را تجربه کنند. این تقریبا یک گزینه ضروری برای تمام کسانی است که دوست دارند دوباره بازی را تجربه کنند یا هرگز The Witcher 3: Wild Hunt را تجربه نکرده‌اند.

با این آپدیت، تنظیمات گرافیکی به کنسول اضافه خواهد شد و بازیکنان می‌توانند بازی را از بین گزینه‌های ۳۰ فریم بر ثاینه با رهگیری پرتو یا ۶۰ فریم بر ثانیه بدون رهگیری پرتو تجربه کنند. از دیگر نکات قابل توجه این به‌روزرسانی می‌توان به DLC جدیدی اشاره کرد که براساس سریال ویچر از نتفلیکس ساخته شده است و ماموریت‌های جدیدی را به همراه خواهد داشت.

از دیگر نکات قابل توجه این آپدیت می‌توان به ویژگی پیشرفت متقاطع و قابلیت بازخورد لسمی اشاره کرد.


بهترین فیلم‌ های زامبی که مو به تنتان سیخ می‌کند

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا