رمز ارز

سولانا گل سرسبد تراست والت می‌شود!

زمان مطالعه: دقیقه

یکی از مهم‌ترین کیف پول‌های رمزارزی غیرمتمرکز یعنی Trust Wallet، پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) سولانا را به لیست خدماتش اضافه کرده است. شبکه سولانا در حال گسترش است و این اقدام اخیر نیز احتمالاً برنامه‌های غیرمتمرکز ساخته‌شده بر بستر این شبکه را در معرض دید بیشتری قرار خواهد داد.
طبق گزارش‌ها، کیف پول ارز دیجیتال Trust Wallet لیستی از برنامه‌های غیرمتمرکز موجود در مرحله پشتیبانی اولیه را نیز منتشر کرده است. این لیست شامل 7 برنامه است. این توسعه این امکان را برای کاربران برنامه‌های غیرمتمرکز پشتیبانی‌شده فراهم می‌کند تا حساب‌های خود را به Trust Wallet خود متصل کنند.
سولانا که در سال 2020 راه‌اندازی شد، به دلیل دادن وعده تراکنش‌های سریع‌تر و کارمزدهای پایین، پشتیبانی گسترده‌ای را از سوی اکوسیستم رمزارزها به دست آورده است. بلاکچین سولانا با استفاده از مکانیسم خود به دنبال غلبه بر رقبا است. در واقع، استفاده از الگوریتم اجماع اثبات تاریخچه (PoH) سولانا را قادر می‌سازد تا تراکنش‌ها را سریع‌تر از اکثر رقبا تأیید کند.
با وجود این، بلاکچین سولانا بارها با مشکل قطعی و ازدحام مواجه شده است. اگرچه سولانا به دلیل قطعی‌های شبکه‌اش با واکنش‌هایی مواجه شده، اما نرخ پذیرش آن کاهش نیافته است. این اقدام جدید Trust Wallet نیز احتمالاً شبکه سولانا را در معرض دید بیشتری قرار می‌دهد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا