بازی

تریلر جدیدی از بازی God of War Ragnarok منتشر شد [تماشا کنید]

رویداد کوتاه استیت آو پلی که امشب برگزار شد شگفتانه‌های آنچنانی نداشت و در واقع مهم‌ترین اتفاق آن، پخش یک تریلر جنون‌آمیز و پرهیجان از بازی God of War Ragnarok بود.

تریلر رگناروک علاوه بر نمایش صحنه‌های مختلف گیم‌پلی، بیش از هر چیز روی داستان و اتفاقات آن تمرکز دارد. مشخصا نسخه جدید God of War قصد دارد خیلی فراتر از بازی سال ۲۰۱۸ حرکت کند و طی تریلر به خوبی می‌توان جاه‌طلبی و لحن پخته رگناروک را دید.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونمونوم خارج می‌شود
نقد فیلم Venom 2 – قصه بد من و هیولای درونم

God of War Ragnarok

تماشای تریلر از طریق یوتیوب

پیش از پخش تریلر اصلی، سونی همچنین از دسته دوال سنس پلی استیشن ۵ با تم گاد آو وار رونمایی کرد که در ادامه می‌توانید تصاویر آن را مشاهده کنید:

همانطور که در گزارش‌های قبلی گفته شده بود، در بازی جدید God of War، کریتوس و آترئوس برای جستجو پاسخ‌های خود باید به هر کدام از ۹ قلمرو اساطیر نورس سفر کنند که Svartalfheim تنها یکی از آن‌ها است.

در طول ماجراجویی این دو، بازیکنان با مناظر خیره‌کننده و اساطیری مواجه خواهند شد و با دشمنان ترسناکی از جمله خدایان و هیولاهای نورس روبرو می‌شوند. کریتوس و آترئوس در این شرایط، باید بین امنیت خود و امنیت قلمروها یکی را انتخاب کنند، زیرا تهدید رگناروک نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

God of War Ragnarok قرار است در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارندترکیب خوش‌طعم سینما و ویدیوگیم
۱۰ بازی ویدیویی که پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای تبدیل شدن به اثری سینمایی دارند


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا