بازی

بازی Babylon’s Fall به صورت کامل از دسترس خارج می‌شود

بازی Babylon’s Fall به صورت کامل از دسترس خارج می‌شود

Babylon’s Fall بازی بسیار بدی بود که اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شد و اکنون اسکوئر انیکس قصد دارد آن را به صورت کامل از دسترس خارج کند. 

سرورهای بابیلون فال در فوریه سال ۲۰۲۳ خاموش می‌شوند و از امروز دیگر قادر به خرید آن نیز نخواهید بود. این شرکت همچنین اعلام کرده که آپدیت بزرگی که برای Babylon’s Fall در دست توسعه قرار داشت را نیز کنسل کرده است. استقبال از این عنوان به حدی بد بود که پشتیبانی از آن چندان منطقی نیست. 

مطلب پیشنهادی:پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کنددرخواست از فیل اسپسنر برای احیای بازی
پلاتینیوم گیمز می‌خواهد با مایکروسافت بازی کنسل شده خود را احیا کند

با تمایل به عرضه یک بازی اکشن نقش‌آفرینی چندنفره هیجان انگیز در یک دنیای فانتزی پیچیده، سرویس رسمی بازی را در روز پنجشنبه، ۳ مارچ ۲۰۲۲ راه‌اندازی کردیم و به توسعه و پشتیبانی اضافی از آن ادامه دادیم. با این حال با کمال تاسف به اطلاع شما می‌رسانیم که سرویس بازی را در روز سه‌شنبه، ۲۸ فوریه ۲۰۲۳ (۹ اسفند ۱۴۰۱) متوقف می‌شود.

بازی Babylon’s Fall

اگر Babylon’s Fall را پیش از این خریده‌اید، هنوز می‌توانید آن را بازی کنید. البته اسکوئر انیکس پرداخت های درون برنامه‌ای را از دسترس خارج کرده ولی یک سری فعالیت فرعی برای قدردانی از طرفداران برگزار می‌کند. همچنین از شش هفته دیگر بتل پس و فصل دوم بابیلون فال هم به پایان خواهند رسید. 

Babylon’s Fall روی متاکریتیک به امتیاز افتضاح ۴۱ دست پیدا کرده و یکی از بدترین بازی‌های پلی استیشن و بدترین بازی‌های سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. اوضاع این عنوان روی پی‌سی نیز چندان خوب نیست و چند ماه پیش تنها یک بازیکن روی استیم آن را تجربه می‌کرد. 


ویجی‌لاگ پلاس: تعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا