بازی

بازی Octopath Traveler 2 به صورت رسمی معرفی شد

بازی Octopath Traveler 2 به صورت رسمی معرفی شد

یکی از مهم‌ترین اتفاقات رویداد نینتندو دایرکت، معرفی رسمی بازی Octopath Traveler 2 بود که توانست طرفداران را غافلگیر کند. 

Octopath Traveler یک بازی نقش‌آفرینی است که توسط اسکوئر انیکس ساخته شده بود. این عنوان در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوییچ، سپس برای پی‌سی و در نهایت در سال ۲۰۲۱ برای ایکس باکس وان به بازار منتشر شد. پیش درآمد این بازی هم با نام Octopath Traveler: Champions of the Continent در سال جاری به بازار منتشر شده است. 

مطلب پیشنهادی:۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسیدفلفل نبین چه ریزه!
۵ رقیب سرسخت استیم دک را بشناسید

بازی Octopath Traveler 2 هشت شخصیت جدید دارد که یک ماجراجویی تازه را آغاز کرده‌اند. نینتندو همچنین به تاریخ عرضه این عنوان نیز اشاره کرد و در ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ (۵ اسفند) روی نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

انتظار می‌رود که این دنباله نیز کیفیت بالایی داشته باشد و بازخوردهای خوبی از منتقدان و طرفداران کسب کند. نینتندو همچنین در رویداد Nintendo Direct دو مپ جدید برای Mario Kart 8 Deluxe معرفی کرد و از نسخه جدید مدال آتش با نام Fire Emblem Engage پرده برداشت.

Octopath Traveler 2 در تاریخ ۲۴ فوریه سال ۲۰۲۳ (۵ اسفند) برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و هنوز اشاره‌ای به عرضه آن برای دیگر پلتفرم‌ها نشده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


ویجی‌لاگ پلاس: تعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا