بازی

رونمایی دیزنی از پروژه‌های مارول در رویداد D23

رونمایی دیزنی از پروژه‌های مارول در رویداد D23

نکات کلیدی

  • دیزنی از فیلم‌های «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» (Black Panther: Wakanda Forever)، «قلب آهنی» (Ironheart)، «تهاجم مخفی» (Secret Invasion)، «گرگینه در شب» (Werewolf by Night) و موارد دیگر در طول نمایشگاه D23 رونمایی کرد.
  • مت شاکمن (Matt Shackman)، کارگردان وانداویژن (WandaVision)، رسماً فیلم سینمایی «چهار شگفت‌انگیز» (Fantastic Four) دنیای سینمایی مارول را کارگردانی خواهد کرد.

دیزنی پس از انتشار برخی اطلاعات در کامیک کان سن دیگو در ماه جولای، اطلاعات بیشتری در مورد دنیای سینمایی مارول در حال رشد خود را در طول نمایشگاه D23 در روز شنبه منتشر کرد.

کوین فایگی (Kevin Feige)، رئیس استودیو مارول، به این موضوع اشاره کرد که تیم او برای ده سال آینده دنیای سینمایی مارول برنامه‌ای دارد و قصد دارد چهار شگفت‌انگیز، مردان ایکس و ددپول را در ترکیب قهرمانان از قبل تثبیت شده مارول بگنجاند.

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه که مخاطبان می‌توانند از استودیوی مارول دیزنی در سال‌های آینده انتظار داشته باشند آورده شده است:

کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول، پس از بخش پیکسار و لوکاس فیلم، بخش خود، از پنل نمایشگاه D23 را با اجرای آهنگ «I Can Do This All Day» از «Rogers: The Musical» که در مجموعه دیزنی پلاس «Hawkeye» پخش شد، آغاز کرد.

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد

مارول

رایان کوگلر (Ryan Coogler)، کارگردان «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد»، تصاویری از این فیلم به نمایش گذاشت که قرار است در یازده نوامبر در سینماها اکران شود. این کلیپ‌ها ملکه راموندا را نشان می‌دهند که سازمان ملل را به دلیل تلاش برای سرقت ویبرانیوم از واکاندا پس از مرگ تچالا زیر سوال می‌برد.

این فیلم قدرت Dora Milaje را به نمایش گذاشت و زمینه را برای مبارزه‌ای حماسی علیه نامور و آتلانتیس‌ها فراهم کرد.

لتیشیا رایت (Letitia Wright) که نقش شوری را در این فیلم بازی می‌کند، گفت: «از اینکه پس از دیدن این فیلم احساس سربلندی به شما دست دهد، هیجان زده‌ام.»

ایرون‌هارت یا قلب آهنی

مارول

تماشاگران در فیلم «واکاندا تا ابد» نگاهی کوتاه به ریری ویلیامز (Riri Williams) داشتند، اما مارول همچنین نمایی از سریال «قلب آهنین» دیزنی پلاس که هنوز در حال تولید است را به اشتراک گذاشت. این کلیپ‌ها نشان می‌داد که ریری قطعاتی از زره قلب آهنین را می‌سازد و فایگی می‌گوید که این سریال بر مرز بین جادو و فناوری تمرکز خواهد کرد.

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی

مارول

پل راد (Paul Rudd)، اوانجلین لیلی (Evangeline Lily) و جاناتان میجرز (Johnathan Majors) روی صحنه ظاهر شدند تا در مورد آینده مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی، اولین فیلم در فاز پنجم دنیای سینمایی مارول صحبت کنند.

راد گفت: «فیلم گیج کننده‌ایه.»

او با اشاره به میجرز که کانگ را به تصویر می‌کشد، گفت: «این فیلم با هر کاری که قبلاً کردیم فرق می‌کنه فارق از بازی همین آقا که نقش آفرینیش باعث می‌شه وارد یه قلمرو دیگه بشیم.»

فیلم خانواده‌های لانگ، ون داین و پیم را نشان می‌دهد که به قلمرو کوانتومی کشیده می‌شوند و با یک دشمن وحشتناک جدید روبرو می‌شوند: کانگ فاتح (Kang the Conqueror).

گرگینه در شب

گائل گارسیا برنال (Gael Garcia Bernal) و لورا دانلی (Laura Donnelly) در «گرگینه در شب»، سریال ویژه استودیو مارول که در ماه اکتبر در دیزنی پلاس عرضه می‌شود، به نقش آفرینی می‌پردازند. این اثر به کارگردانی مایکل جاکینو (Michael Giacchino)، آهنگساز فیلم بتمن است.

گرگینه در شب که کاملا سیاه و سفید فیلمبرداری شده است، از «منطقه گرگ و میش» (Twilight Zone) و فیلم‌های هیولایی قدیمی دهه سی و چهل میلادی الهام گرفته است. تصاویر اولیه نشان داده شده در رویداد D23 نشان می‌دهند که فیلم گروهی از شکارچیان هیولا را دنبال می‌کند که به دنبال یک هیولا در میان خودشان هستند.

تهاجم مخفی

«تهاجم مخفی» گروهی از بیگانگان در حال تغییر شکل را دنبال می‌کند که به نام Skrulls شناخته می‌شوند و به تمام جنبه‌های زندگی روی زمین نفوذ کرده‌اند. The Skrulls اولین بار در سال ۲۰۱۸ در فیلم «کاپیتان مارول» (Captain Marvel) ظاهر شدند که در دهه ۹۰ میلادی جریان داشت.

دان چیدل (Don Cheadle) برای به اشتراک گذاشتن تصاویری از این سریال جدید دیزنی پلاس که مملو از دسیسه‌های سیاسی و اکشن است، به روی صحنه آمد. او همچنین از «Armor Wars»، سریالی که سال آینده فیلمبرداری آن آغاز می‌شود، حرف زد.

لوکی و چهار شگفت انگیز

لوکی
کوین فایگی در کنار تام هیدلستون، ستاره لوکی.

فایگی بازیگران سریال «لوکی» را دعوت کرد تا تیزر تریلر فصل دوم را به نمایش بگذارند که نوید شیطنت‌های بیشتری را می‌دهد.

او همچنین اعلام کرد که مت شکمن، کارگردان «WandaVision» به‌طور رسمی فیلم سینمایی «چهار شگفت‌انگیز» MCU را کارگردانی خواهد کرد.

اکو (Echo)

«اکو»، یک سریال جدید دیزنی پلاس است که بر روی یک قهرمان زن ناشنوا تمرکز دارد. این اثر بعد از «Hawkeye» اتفاق می‌افتد و به شدت از زبان اشاره آمریکایی استفاده می‌کند.

کلیپ‌های این سریال بازگشت وینسنت دونوفریو (Vincent D’Onofrio) را در نقش King Pin نشان می‌دهد. در این سریال آلاکوا فاکس (Alaqua Cox)به عنوان شخصیت اصلی به نقش آفرینی می‌پردازد.

دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again)

چارلی کاکس در رویداد D23

وینسنت دونوفریو، که برای تبلیغ سریال «اکو» روی صحنه رفته بود و چارلی کاکس (Charlie Cox) هم برای به اشتراک گذاشتن تصاویر متیو مرداک با نام مستعار دردویل در «She-Hulk» با او همراه شد. هیچ تصویری از سریال نشان داده نشد، زیرا فیلمبرداری آن هنوز آغاز نشده است. دونوفریو نیز در این سریال حضور خواهد داشت.

کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order)

آنتونی مکی (Anthony Mackie) در «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» در نقش کاپیتان آمریکا بازمی‌گردد. دنی رامیرز (Danny Ramirez)، بازیگر نقش واکین تورس، کارل لومبلی (Carl Lumbly) در نقش آیزایا بردلی و تیم بلک نلسون (Tim Blake Nelson) در نقش ساموئل استرنز، با نام مستعار رهبر (The Leader)، روی صحنه به او ملحق شدند.

تاندربولتز

فایگی تیمی را که بخشی از Thunderbolts خواهد بود معرفی کرد. جولیا لوئیس دریفوس (Julia Louis-Dreyfus) در نقش والنتینا آلگرا د فونتین، دیوید هاربر (David Harbour) در نقش نگهبان قرمز، هانا جان کامن (Hannah John-Kamen) در نقش شبح، اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko) در نقش تسک مستر، وایت راسل (Wyatt Russel) در نقش جان واکر با نام مستعار مامور آمریکا، فلورانس پیو (Florence Pugh) در نقش یلنا بلووا و سباستین استن (Sebastian Stan) در نقش سرباز زمستان.

فایگی خاطر نشان کرد: «حضور این شخصیت‌ها کنار هم احتمالاً خیلی داستان رو براتون روشن می‌کنه… مخصوصاً وقتی تنها کسی که یکم ثبات روانی داره سرباز زمستان محبوبه.»

مارول‌ها (The Marvels)

بری لارسون (Brie Larson)، ایمان ولانی (Iman Vellani) و تیونا پریس (Teyonah Parris) با کلیپی از فیلم مارول‌ها، پنل را پایان دادند. خانم مارول، کاپیتان مونیکا رامبو و کاپیتان مارول متوجه می‌شوند که قدرت هایشان در هم تنیده شده است و این سه قهرمان باید از هم باز شوند. در این میان، این سه به طور تصادفی جای خود را عوض می‌کنند که منجر به اتفاقات خنده‌داری می‌شود.

فیلم نمایش داده شده در نمایشگاه D23 پر از اکشن و پر از لحظات کمدی بود. همچنین، شخصیت مورد علاقه همه، فلرکین برای کارهای خنده دار بیشتر بازخواهد گشت.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا