رمز ارز

سوزاندن توکن‌های بیبی دوج تسریع می‌شود!

زمان مطالعه: دقیقه

تیم توسعه‌دهنده بیبی دوج کوین (BabyDoge Coin) از برنامه‌های خود برای تسریع در ابتکار عمل سوزاندن توکن‌های BabyDoge خبر داده است.
بر اساس اعلام این تیم، بخشی از کارمزدهای معاملاتی صرافی غیرمتمرکز رسمی این پروژه یعنی بیبی دوج سواپ (Baby Doge Swap)، برای خرید و سوزاندن توکن‌های BabyDoge استفاده خواهد شد. این خبر توسط تیم فنی صرافی غیرمتمرکز آن در توییتر اعلام شد.
تیم بیبی دوج صرافی غیرمتمرکز خود را این هفته به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای تقویت کاربردهای پروژه راه‌اندازی کرد. این صرافی به کاربران اجازه می‌دهد تا مبادله توکن‌ها را در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) برای همه ارزهای دیجیتال انجام دهند. مانند سایر صرافی‌ها، کاربران بیبی دوج سواپ ملزم به پرداخت هزینه‌های ناچیز برای انجام فعالیت‌های مختلف در این پلتفرم هستند.
حال تیم بیبی دوج اعلام کرده که می‌خواهد از بخشی از این هزینه‌ها را برای خرید و سوزاندن ارز دیجیتال بومی پروژه استفاده کند. نکته قابل‌توجه این است که تیم بیبی دوج کوین با سوزاندن توکن ناآشنا نیست. این تیم از سال گذشته که این رمزارز عرضه شد، مقادیر زیادی از کل توکن‌های عرضه شده خود را سوزاند. همانطور که پیش‌تر هم گزارش شد، تیم بیبی دوج با از بین بردن 50 کوادریلیون BabyDoge به ارزش 88 میلیون دلار در آن زمان طی یک تراکنش، بزرگترین توکن‌سوزی خود را انجام داد.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

منبع کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا