رمز ارز

افزایش تردیدها در مورد محبوبیت بازی اکسی اینفینیتی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در شبکه رونین (Ronin) در ماه آگوست به زیر ۱ میلیون دلار کاهش یافت که دلیل آن، کاهش شدید خریداران منحصربه‌فرد کلکسیون‌های دیجیتال و کاهش علاقه به کل بازار بود.
به‌عنوان یکی از موفق‌ترین بلاکچین‌های مبتنی بر NFT در تمام دوران، رونین در ماه آگوست تنها ۹۳۹٫۴۳۲ دلار فروش داشت که کمترین میزان آن در ۱۶ ماه گذشته است. این رقم ممکن است برای سرمایه‌گذاران NFT بسیار غافلگیرکننده باشد؛ چراکه میزان فروش این شبکه در ماه جولای ۲۰۲۲، بیش از ۳ میلیون دلار بود.
همچنین، لازم به ذکر است که دقیقاً یک سال پیش، این شبکه اوج تاریخی خود از لحاظ حجم فروش ماهانه را در حدود ۸۴۸ میلیون دلار ثبت کرده بود.
در حالی که بسیاری از تحلیلگران، دلیل افت فروش این شبکه را کاهش تقاضا برای NFTهای بازی اکسی اینفینیتی می‌دانند، برخی دیگر معتقدند که هک پل رونین دلیل اصلی آن بوده است. در این حمله، کاربران زیادی سرمایه خود را از دست دادند و همین موضوع، منجر به کاهش تقاضا برای کلکسیون‌های دیجیتال در این پلتفرم شد.
در همین حال، لازم به ذکر است که شبکه رونین در اولین هفته ماه سپتامبر، شاهد اتفاقات مثبت زیادی بوده است. برای مثال، شرکت اسکای ماویز (Sky Mavis)، توسعه‌دهنده بازی اکسی اینفینیتی، گوگل را به فهرست رو به رشد شرکت‌هایی اضافه کرد که به حفظ امنیت این شبکه کمک می‌کنند. علاوه بر این، مقامات ایالات متحده نیز به بازیابی ۳۰ میلیون دلار از رمزارزهای سرقتی از پل رونین (که در آن، هکرها حدود ۶۰۰ میلیون دلار سرقت کرده بودند)، کمک کردند.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه
منبع بی‌این‌کریپتو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا