بازی

با ماد جدید Spider-Man به لیکر از رزیدنت اویل تبدیل شوید!

با ماد جدید Spider-Man به لیکر از رزیدنت اویل تبدیل شوید!

در جدیدترین مورد اضافه شده به کاتالوگ رنگارنگ مادهای بازی Marvel’s Spider-Man برای پی‌سی، به تازگی Marcos RC مادی را به اشتراک گذاشته که به طرفداران اجازه می‌دهد در نقش موجود لیکر (Licker) از سری رزیدنت اویل بازی کنند.

تاکنون مادهای زیادی برای بازی مرد عنکبوتی ساخته شده؛ از دردویل، پانیشر، ساول گودمن گرفته تا شرک و سی‌جی از سن آندریاس و حتی سنگ قبر عمو بن! در آخرین مورد نیز لاکپشت‌های نینجا را مشاهده کردیم که به چه زیبایی بر پشت‌بام‌های نیویورک پارکور اجرا می‌کردند.

مطلب پیشنهادی:۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارولاز نسل ونوم
۱۳ مورد از قدرتمندترین سیمبیوت‌های مارول

اکنون در یکی از جدیدترین مادها، این فرصت را پیدا می‌کنیم تا در نقش موجود ترسناک Licker از سری بازی‌های محبوب رزیدنت اویل بازی کنیم و چهار دست و پا در امتداد سطوح بخزیم و در فواصل بسیار زیادی پرش انجام دهیم.

در ریمیک Resident Evil 2، بازیکنان در حالی با ترس و واهمه از راهروهای باریک پاسگاه پلیس راکون سیتی عبور می‌کردند که این احتمال وجود داشت لیکر در کنجی از دیوار کمین کرده باشد. اکنون در Marvel’s Spider-Man Remastered، بازیکنان می‌توانند در نقش همان موجود ترسناک قرار بگیرند و البته با جرم و جنایت در شهر نیویورک مبارزه کنند.

Marcos RC در یک ویدئوی نسبتا طولانی، ۱۳ دقیقه‌ ابتدایی Marvel’s Spider-Man را در نقش لیکر بازی کرد، از ساختمان‌های منهتن بالا رفت و تاپ خورد و حتی با ویلسون فیسک هم در یک صحنه نفس‌گیر، مبارزه کرد.

متاسفانه Marcos RC افت فریم متناوب در حین استفاده از ماد را تشخیص داد که در توضیح آن گفت «زمانی که مدل شخصیت را تغییر می‌دهید»، چنین اتفاقی می‌افتد.

با این حال، بهترین ویژگی ماد لیکر، توانایی آن در خزیدن روی دیوار است که یکی از مشخصه‌های بارز آن در Resident Evil بوده و اکنون کاملا متناسب به‌نظر می‌رسد. اما زمانی که مرد عنکبوتی در یک صحنه صحبت می‌کند یا به‌ جای یک موجود چهارپا، با حالت انسانی و دوپا راه می‌رود، لیکر واقعا مضحک می‌شود.

مطلب پیشنهادی:باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟توبی، اندرو، تام یا یک چهره کاملاً جدید؟
باید از کدام مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی دشمنان اسپایدرمن استفاده شود؟


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا