بازی

Stray رکورد بازیکنان همزمان در استیم برای ناشر خود را شکست

Stray رکورد بازیکنان همزمان در استیم برای ناشر خود را شکست

بازی Stray تبدیل به موفق‌ترین لانچ یک عنوان پی‌سی برای شرکت ناشر Annapurna Interactive تا به امروز شده است. طبق آمار رسمی استیم، بیشترین تعداد بازیکنان همزمان این عنوان مستقل در روز انتشار به ۶۲,۹۶۳ رسیده است.

در زمان نگارش خبر تنها ۱۲ بازی در استیم بالاتر از Stray بودند که شامل عناوین رایگان معروف همچون Apex Legends و Dota یا عناوین بودجه بالایی همچون FIFA 22 و Grand Theft Auto هستند.

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟

به گفته Benji-Sales، تحلیلگر بازار عناوین مستقل، Stray به راحتی رکورد ناشر Annapurna در زمینه تعداد بازیکنان همزمان در استیم را شکسته است که قبلا در اختیار بازی Twelve Minutes با ۸۰۲۱ بازیکن بود. بعد از آن Outer Wilds (با ۷۹۳۶ نفر)، Neon White (با ۳۲۷۷ نفر) و Journey (با ۱۷۵۷ نفر) قرار دارند.

Stray که توسط استودیوی کوچک فرانسوی BlueTwelve ساخته شده، روز گذشته علاوه بر پی‌سی برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ نیز منتشر شد. این بازی در فروشگاه پلی استیشن و استیم ۲۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

نسخه‌ پی‌سی بازی شبیه‌ساز گربه در متاکریتیک امتیاز خوب ۸۴ را بر اساس ۳۵ نقد دریافت کرد. نسخه پلی‌ استیشن ۵ بازی نیز بر اساس ۷۶ نقد موفق به کسب همان امتیاز ۸۴ شد.

Stray

پیش‌تر اعلام شده بود در صورتی که عضو رده‌های Extra و Premium سرویس پلی استیشن پلاس باشید، می‌توانید Stray را روز اول عرضه بدون پرداخت مبلغی اضافه تجربه کنید. علاوه بر این سونی امکان تجربه این عنوان را برای کسانی که عضو دائم پلاس نیستند و یا حتی قصد پرداخت هزینه برای عضویت ندارند را نیز فراهم کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری همچون ویزا، به صورت رایگان در دوره موقت هفت روزه سرویس پلاس شرکت نموده، بازی را دانلود کرده و حتی آن را به پایان برسانند و در نهایت اشتراک خود را لغو کنند.

مطلب پیشنهادی:چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟روی توزیع‌های لینوکسی هم می‌توان بازی کرد
چطور روی گنو/لینوکس بازی کنیم ؟


خاکسپاری رد دد آنلاین و جنجال یوبیسافت | ویجی‌لاگ پلاس

تماشای ویدیو از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا