بازی

فیلم The Fabelmans برای استیون اسپیلبرگ چه معنایی دارد؟

فیلم The Fabelmans برای استیون اسپیلبرگ چه معنایی دارد؟

استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) یکی از بزرگ‌ترین کارگردان‌های تاریخ سینما است که فیلم جدیدش به نام The Fabelmans ارزش بسیار خاصی برای او دارد. 

The Fabelmans در فستیوال فیلم تورنتو اکران شده و تحسین بینندگان را به همراه داشته است. خیلی‌ها این فیلمِ نیمه اتوبیوگرافیک (زندگینامه) را یک شاهکار دیگر از استیون اسپیلبرگ می‌دانند که نگاهی به زندگی شخصی او دارد. بنابر گزارش اینترتینمنت ویکلی، فیبل‌منز راه ادای احترام اسپیلبرگ به پدر و مادرش است. 

The Fabelmans داستان پسر جوانی به اسم سمی با بازی گابریل لابل (Gabriel LaBelle) را روایت می‌کند که رویای فیلم‌سازی در سر دارد. مادر سمی یک پیانیست با بازی میشل ویلیامز (Michelle Williams) و پدرش یک دانشمند با بازی پل دینو (Paul Dano) است. فیلم‌نامه این اثر نیز توسط اسپیلبرگ و تونی کوشنر (Tony Kushner) نوشته شده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنیدبراساس نمرات راتن تومیتوز
بهترین فیلم های خون آشامی که باید تماشا کنید

این دو سابقه همکاری طولانی مدتی با هم دارند و ایده ساخت فیبل‌منز نیز در زمان کار روی Lincoln به ‌ذهن آن‌ها رسید. آن‌ها برای نوشتن داستان، خاطرات کودکی اسپیلبرگ را مرور و به بررسی رابطه پدر و مادرش می‌پردازند. ست روگن، جاد هیرش، جین برلین و جولیا باترز نیز در فیبل‌منز حضور دارند. صحبت‌های اسپیلبرگ را می‌توانید در زیر بخوانید:

ساخت این فیلم به این دلیل نیست که تصمیم گرفتم بازنشسته شوم. فکر می‌کردم اگر قرار باشد چیزی از خودم به جا بگذارم، چه چیزی در مورد مادر، پدر و خواهرانم حل و واکاوی کنم؟

این فیلم راهی برای من است تا مادر و پدرم بازگردانم. همچنین خواهرانم، آنی، سوزی و نانسی را بیش از آنچه که فکرش را می‌کردم به من نزدیک کرد. به همین خاطر ارزش ساختن را داشت.

مطلب پیشنهادی:با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شویدنمایش قتل عام سینمایی در بهترین حالت خود
با ۱۵ فیلم حادثه‌ای برتر تاریخ آشنا شوید


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا