بازی

نینتندو دایرکت جدید در بریتانیا به صورت زنده پخش نمی‌شود

نینتندو دایرکت جدید در بریتانیا به صورت زنده پخش نمی‌شود

نینتندو اعلام کرد که کانال رسمی این شرکت در بریتانیا، امروز برنامه Nintendo Direct را «به‌ عنوان نشانه‌ی احترام» به ملکه الیزابت دوم، به صورت زنده پخش نخواهد کرد.

نینتندو بریتانیا اعلام کرد این برنامه که امروز پخش می‌شود، «به صورت یک ویدیوی درخواستی (VOD) در کانال یوتیوب در ساعت ۱۶ به وقت بریتانیا منتشر خواهد شد.»

این تصمیم با توجه به درگذشت ملکه الیزابت دوم در هفته گذشته گرفته شده است. Direct به طور معمول در دیگر کانال‌های اجتماعی نینتندو پخش خواهد شد.

نینتندو دایرکت

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Mario Party Superstarsصد بازی و یک دنیا سرگرمی
بررسی بازی Mario Party Superstars

پخش زنده از ساعت ۱۵ به وقت بریتانیا (۱۸:۳۰ به وقت ایران) آغاز می‌شود که تقریبا ۴۰ دقیقه خواهد بود و بیشتر به بازی‌هایی که در زمستان پیش رو برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شوند، خواهد پرداخت.

مایک مینوتی، سردبیر GamesBeat و جف گراب قبلا ادعا کرده بودند که پورت‌های زلدا و متروید بخشی از برنامه جدید خواهند بود.

شنیده‌ایم که از بازی‌های زلدا خواهند گفت. نام بازی بعدی زلدا و پورت‌های HD بازی‌های قدیمی Wii U. امیدوارم که اینطور باشد.

همچنین، ریمسترهای Metroid Prime HD در تعطیلات [کریسمس] امسال منتشر می‌شوند، بنابراین باید اخبار آن را نیز بشنویم و سپس مواردی مانند Fire Emblem وجود دارند که شایعه شدند و به نظر بسیار منطقی می‌آیند، اما من نمی‌توانم تایید کنم. موارد دیگری مانند اعلام It Takes Two از سوی EA نیز وجود دارد.

طبق گزارش‌ها، ریمسترهای Metroid Prime سال‌ها در دست ساخت قرار داشتند و آماده انتشار هستند. به طوری که یکی از اینسایدرهای شناخته‌شده در آبان ماه سال گذشته ادعا کرد بازسازی Prime 1 تکمیل شده و آماده انتشار است.

مطلب پیشنهادی:تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟جاودانه‌ای در تاریخ!
تاثیرات Zelda: Breath of the Wild روی صنعت بازی‌ها چه بوده است؟


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا