بازی

بازی چندنفره Assassin’s Creed Invictus احتمالا رایگان خواهد بود

بازی چندنفره Assassin’s Creed Invictus احتمالا رایگان خواهد بود

از بین تمام عناوین مختلف Assassin’s Creed که در برنامه یوبیسافت فوروارد معرفی شدند، مانند Codename RED در ژاپن فئودالی یا Codename HEXE در اواخر دوران امپراتوری روم مقدس، Invictus کمتر از همه مورد توجه قرار گرفت.

مارک الکسیس کوته، تهیه‌کننده اجرایی یوبیسافت اعلام کرد که Invictus یک عنوان چندنفره مستقل جزو پروژه اینفینیتی است. تیم سازنده‌ آن متشکل از توسعه‌دهندگانی است که پیش از این در ساخت بازی‌های Rainbow Six Siege و For Honor کار کرده بودند.

مطلب پیشنهادی:همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورسوقتی جهان به پایان می‌رسد
همه چیز درباره رگناروک؛ شامگاه خدایان نورس

به گفته کوته برنامه یوبیسافت برای Invictus این است که «بسیار قابل دسترس‌تر و مناسب‌تر برای بازار انبوه نسبت به بخش‌های چند‌نفره بازی‌‌های پیشین باشد». جالب اینجاست که احتمال رایگان بودن آن نیز بالا است. هنگامی که از کوته در مورد همین موضوع سوال شد، او به IGN پاسخ داد:

ما هنوز برنامه‌های خود را برای مدل تجاری Invictus نهایی نکرده‌ایم، اما این احتمال وجود دارد [که بازی رایگان باشد].

اینکه در نهایت بازی چندنفره چگونه عمل می‌کند و اینکه بیشتر به صورت کوآپ مانند Assassin’s Creed Unity است یا به صورت رقابتی مانند مدهای عناوین قدیمی‌تر خواهد بود، هنوز مشخص نیست. با این حال، کوته به «امکان تلاقی شخصیت‌های دوره‌های مختلف» اشاره کرد.

Assassin's Creed Invictus

او با اشاره به یک آرت‌ورک در نشست مطبوعاتی که شخصیت‌های این سری در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، گفت:

فکر می‌کنم کانسپت آرتی که برای Invictus داشتیم، به نوعی به امکان تلاقی شخصیت‌های دوره‌های مختلف اشاره داشت. بنابراین به نظرم متوجه قصد و غرض آن می‌شوید که اینویکتوس دوباره به ما اجازه می‌دهد تا بازی‌های مختلف را به یکدیگر پیوند دهیم.

در حالی که این حرف‌ها اطلاعات زیادی در مورد گیم‌پلی بازی ارائه نداد، اما بار دیگر به اتصال تمام بازی‌ها در پروژه Infinity اشاره داشت. در حال حاضر، بازه انتشار Invictus مشخص نیست.

عنوان بعدی این سری Assassin’s Creed Mirage است که در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پی‌سی، استادیا و لونا منتشر خواهد شد. این بازی با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد و ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم‌پلی ارائه می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورسشروع هستی از خلا
آشنایی با آغاز خلقت از دید اسطوره شناسی نورس


هر چیزی که باید در مورد نمایش یوبیسافت و اسسینز کرید بدونید

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا